زنجان

دولت به فکر تدوین نقشه جامع کشور باشد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، آیت‌الله محمد دولابی عصر امروز در جلسه دیدار رئیس جمهور با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف استان زنجان، اظهار کرد: دولت حاضر در حال آواربرداری از ویرانی‌های گذشته است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه داشتن توقع نقشه جامع اداره کشور نابجا نیست، گفت: لازم است در کنار پرداختن به مشکلات عاجل کشور برای تدوین نقشه جامع کشور دست به کار شد.

وی افزود: امروز کارآمد نبودن نسخه‌های شرقی و غربی به ویژه در بحث امور خارجه برای مسائل کشور بر هر کسی عیان و از نیازهای عاجل کشور است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

دولابی با بیان اینکه کشور در موقعیت تاریخی است، ادامه داد: همراهی سه قوه از امتیازات این دوره است و شکل گیری جریان فکری توسط نخبگان دانشگاهی و حوزوی در مسائل کشور موقعیت خوبی را برای الگوی جامع حکمرانی دینی ایجاد کرده است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز حوزه‌ها در مسائل متعددی مانند بانکداری اسلامی، شهرسازی و معماری اسلامی، هنر و رسانه وارد شده و الگوهای قابل عرضه تدوین کرده که با ارتقای این جریان به وسیله میدان دادن به نخبگان انقلابی حوزوی و دانشگاهی در حل مسائل کشور شتاب دهد، تاکید کرد: توجه به طلاب و حوزه‌های علمیه که نقطه ثقل این حرکت بوده، مزید امتنان است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹


 2021-11-20 02:05:10

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا