Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دولت چاق شده است، اقتصاد باید درون‌زا شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

دولت چاق شده است، اقتصاد باید درون‌زا شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، محسن افشارچی در جلسه معارفه فرماندار زنجان اظهار کرد: مدیریت در جمهوری اسلامی امروز همچون دوی امدادی است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مسئله در انتصابات و مراسم تودیع همچون قیامت صغری است چون ما خود را در معرض قضاوت مردم قرار می‌دهیم، بیان کرد: باید از روز اول به فکر روز آخر باشیم تا سبد ما پر باشد.
وی با اشاره به اینکه حتی گوش کردن به حرف مردم تسلی بخش آنها خواهد بود، گفت: امروز در شرایطی نیستیم که چاله چوله‌ها را با پول پر کنیم، هرچند ۳۴ سال این کار را با پول نفت انجام دادیم، اما امروز عرضه مدیریتی مشخص خواهد شد که پول نفت نیست.
افشارچی ضمن تاکید بر توجه به مناطق روستایی از جمله قره‌پشتلو بیان کرد: ما باید به نقاط دور دست توجه کنیم چون مناطق شهری دسترسی بیشتری به مسولان دارند.
استاندار زنجان ضمن تاکید بر میدانی بودن مدیران گفت: بنده فرم‌هایی تهیه خواهم کرد که بدانیم کجا هستیم و هر منطقه را چطور تحویل می‌دهیم.
وی ضمن تاکید بر مقابله با فساد بیان کرد: فساد صرفا مسئله پول نیست و باید عدالت درباره همه رعایت شود و نباید اینطور باشد که شخص نفوذدار کارش به خوبی پیش‌رفت کند و آن کسی که دسترسی ندارد، جا بماند.
افشارچی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی ما باید به اقتصاد درون‌زا توجه کنیم، گفت: دولت امروز چاق شده است و کارمندان زیادی دارد پس باید از نیروهایی استفاده شود که به استقلال اعتقاد دارند.
استاندار زنجان برخی از مشکلات موجود در شهرستان را ناهماهنگی دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: اگر مشکل مردم با بازگشایی خیابانی حل می‌شود پس باید همکاری بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.

فرماندار سابق زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: در این مدت به برکت همراهی و همدلی که وجود داشت، سیاست‌های کلان نظام در شهرستان پیگیری شد.
رضا عسگری با اشاره به اینکه در چند روز گذشته با انتشار خبر انتصاب فرماندار جدید شاهد استقبال مردم بودیم، گفت: امروز خوشحالم که در پایان خدمتم شاهد ارتقای رتبه آموزشی زنجان هستیم و رتبه کنکور از ۲۶ به زیر ۱۰ رسیده است.
وی با اشاره به اینکه موفقیت ۶ نفر از دانش‌آموزان در کسب مدال طلا و نقره در المپیاد های کشوری هم نشان دهنده این است که به درستی هدف‌گذاری شده است، گفت: خوشبختانه از ۲۰ سال قبلی که بنده در زنجان سمت داشتم تاکنون، پیشرفت بسیاری در زنجان حاصل شده و امیدواریم در ادامه نیز با هدایت درست منابع شاهد پیشرفت شهر باشیم.
عسگری ادامه داد: در چهار سال گذشته با همکاری مدیران اقدامات خوبی در زنجان شکل گرفته است و شاهد حل مشکلات بوده‌ایم.
فرماندار سابق زنجان افزود: قصدم ارائه گزارش ۴ سال قبل نیست، اما می‌خواهم بگویم اگر توفیقی حاصل شده قطعا حاصل همکاری و همدلی بوده است.
وی به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه و ارتش هم اشاره کرد و گفت: قطعا همکاری نیروهای نظامی موجب پیشبرد بهتر این طرح شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-11-08 10:39:37

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا