خوزستان

دومین شهید راه سلامت بندرماهشهر تشییع شد+عکس

به‌گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر،مراسم تشییع حسین خزائل از کارکنان بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شهرستان بندرماهشهر امروز مصادف با تاسوعای حسینی برگزار شد.

این مراسم با حضور تمام کادر بهداشت و درمان و تعدادی از مسئولین شهرستان در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر برگزار شد.

مادر حسین خزائل با اشاره به صحبت های رهبر انقلاب فرزندش را شهید راه سلامت دانست و شهادت فرزندش مصادف با شهادت امام حسین(ع) را سعادتمندی حسین خود عنوان کرد.

محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان نفت بندرماهشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس  دربندر ماهشهر اظهار کرد:شهادت نیروی خدوم بیمارستان حاجیه نرگس معرفی را به تمام مردم شهید پرور بندرماهشهر، جامعه بهداشت و درمان و خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم.

شنبدی گفت:حسین خزائل یک انسان وارسته، کاری و دلسوز در مجموعه ما بوده و این بیماری منحوس کرونا و فشار بسیار زیاد به کادر درمان، باعث این اتفاق ناگوار شد.

شنبدی تاکید کرد:تشییع جنازه شهید خزائل ما رو بسیار رنج داد و همکاران ما نیز از نبود وی بسیار ناراحت و متاثر هستند.‌کادر درمان با تمام توان در حال انجام وظیفه است اما فشار بیش از حد به این عزیزان باعث بروز این ضایعه ناراحت کننده شد.

شنبدی در ادامه بیان داشت:امیدواریم به کمک مردم و مسئولین این بیماری رو متوقف تا شاهد اینگونه مصیبت ها در آینده نباشیم و بتوانیم سلامت را به جامعه برگردانیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر بیان کرد:یک‌سال و نیم فشار به کادر درمان، جمعیت بالا شهرستان، تخت ها و امکانات کم و نیاز به بستری اکثر بیماران بدحال، وضعیت بیمارستان های ما را وخیم کرده است.

محمد شنبدی بیان کرد:شاهدیم با وجود تعطیلی، تردد در شهر عادی هست، اما مردم نمی دانند بیمارستان ها غوغاست و بیماران با ویروس کرونا و شرایط سخت این روزها دست و پنجه نرم می کنند.

 محمد شنبدی در انتها خاطرنشان کرد:امیدواریم مردم به توصیه های کارشناسان ما توجه و با خودمراقبتی باعث بهبود وضعیت کنونی شوند.

رضا واشنگ از کارکنان بهداشت و درمان نفت اولین شهید راه سلامت شهرستان بندرماهشهر بوده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا