فارس

دو انتصاب در شهرداری شیراز

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، احسان اصنافی با صدور حکمی رضا جاویدی را به سمت سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز منصوب کرد.

شهردار شیراز در حکم انتصاب رضا جاویدی به سمت سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، بر برنامه‌ریزی و به کارگیری شیوه های مناسب به منظور اطلاع رسانی و تبیین اهداف، سیاستها، وظایف و فعالیتهای شهرداری برای آگاهی عموم مردم یا مخاطبان خاص تاکید کرده است.

او همچنین سیاست گذاری و برنامه ریزی جهت معرفی، تبلیغ و تصویرسازی مثبت از شیراز در عرصه داخلی و بین المللی به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی – ایرانی و سیاست گذاری، برنامه ریزی و بسترسازی برای ایجاد و تقویت ارتباطات چند سویه و تعامل مدیریت شهری با نخبگان، اقشار خاص و عموم مردم را از جمله مهمترین ماموریت های وی برشمرده است.

از جمله سوابق سرپرست جدید ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز می توان به مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، خبرنگار و دبیر خبر هفته نامه فرهنگی اجتماعی شهرراز، مسئول اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، رئیس هیات اندیشه ورز بسیج رسانه فارس، مدیر کانون بسیج رسانه مرکز استان و معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اشاره کرد.

سعید زارع، به‌عنوان مدیر کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز منصوب شد

شهردار شیراز همچنین با صدور حکمی سعید زارع را به سمت سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز منصوب کرد.

در حکم انتصاب  ابلاغ دستور شهردار به اشخاص (حقیقی و حقوقی) و همچنین مجموعه شهرداری و پیگیری آنها طبق دستور و رسیدگی و تطبیق مصوبات و دستور کتبی مقامات مسئول مناطق، مدیریت ها، معاونت های و سازمان های وابسته با سایر قوانین لازم الاجرا را از جمله مهمترین ماموریت های وی برشمرده است.

همچنین شهردار شیراز موارد دیگری همچون ثبت لوایح و کلیه نامه‌های وارده و تنظیم و ارائه آنها جهت طرح در جلسات عمومی شورای شهر و کمیسیون‌های فرعی زیرمجموعه آن، تنظیم و ارائه پرونده ها و گزارش و نشریات و مکاتباتی که شهردار باید ملاحظه و امضا نماید و اعاده آنها از طریق امور اداری به مراجع ذی ربط را از ماموریت‌های وی عنوان کرد.

ایجاد هماهنگی بین معاونت ها، مناطق و سایر حوزه های شهرداری جهت انجام وظایف و ماموریت ها، برنامه ریزی و راهبری جلسات شورای معاونت‌ها، مناطق و سازمان ها و برگزاری جلسات دوره ای حوزه های صف و ستاد به منظور رفع مشکلات و ایجاد هماهنگی بیشتر نیز از دیگر ماموریت های این اداره کل عنوان شده است.

گفتنی است از جمله سوابق سرپرست جدید اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز می توان به مدیر حوزه ریاست شورای اسلامی شهر شیراز دوره چهارم، مدیر حوزه ریاست شورای اسلامی شهر شیراز دوره ششم، مشاور رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، دبیر هیئت انظباطی و کمیته رسیدگی به تخلفات رانندگی و کارشناس شورای اسلامی شهر شیراز اشاره کرد.

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا