مازندران

رئیس پلیس راه مازندران معارفه شد/عبادی جانشین پلیس راه استان

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، مراسم معارفه رئیس پلیس راه مازندران به جای بیان گزارش عملکردها جای مطالبه‌گری‌ مردمی بود و این مسئله نشان می‌دهد که پلیس علاوه بر وظیفه ذاتی تامین امنیت در بسیاری از موارد پرچم مطالبه‌گری به نفع مردم را نیز علم می‌کند.

با وجود تلاش‌های برای ناکارآمد جلوه دادن پلیس توسط کشورهای معاند، امروز در مراسم معارفه رئیس پلیس راه مازندران دغدغه کاهش تلفات جاده‌ای، برنامه‌ریزی برای برون‌رفت از چالش‌های ترافیکی و تامین امنیت مردم سقف و کف مطالبات این مراسم بوده است.

صحبت‌های عبادی سرپرست پلیس راه استان مازندران که از امروز به عنوان جانشین قرار است در این مجموعه فعالیت داشته باشد درباره اقدامات انجام شده برای کاهش تلفات جاده‌ای بوده است و در بخشی از صحبت‌های خویش به همکاری با مدیران حمل و نقل و نگهداری‌ راه‌ها برای کاهش نقاط حادثه‌خیز اشاره شده است.

سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، پرچم مطالبه‌گری مردم از مدیران استانی را از ابتدا تا انتهای صحبت‌های خویش در دست گرفت و خواستار برنامه‌ریزی برای کاهش ترافیک جاده‌ای در غرب استان شده است.

وی با اعلام اینکه ترافیک آزار دهنده ۶ ساعته هفته گذشته در جاده مرزن‌آباد زیبنده مردم نیست، افزود: برخی‌ها با تبلیغات غیرواقعی درباره زمان دسترسی از تهران به شمال از آزاد راه تهران ـ شمال حجم تردد در این مسیر را افزایش دادند که نتیجه آن ترافیک حدود ۶ ساعته در این مسیر است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران سطح نگرانی خویش را افزایش داده و حتی اعلام کرد که اگر در این جاده خدای نکرده ماشینی دچار حریق شود، امکان امدادرسانی آتش‌نشانی و یا هلال احمر وجود ندارد.

وی از مسؤولان ملی و استانی درخواست کرد که برای بهسازی و مناسب سازی ورودی به شمال در منطقه مرزن‌آباد به صورت ویژه اقدام مناسبی انجام شود.

حسینی با اعلام اینکه وضعیت خوبی در ورودی به مازندران از سمت مرزن‌آباد نداریم، از مدیران استانی خواهش کرد که به صورت عاجل برای این منطقه چاره‌اندیشی شود.

وی با معرفی یدالله جهان‌تاب به عنوان رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی مازندران، گفت: انتظار داریم که مسؤول جدید پلیس راه استان با همکاری مدیران برنامه‌ریزی مناسبی برای کاهش مشکلات مردم در سطح محورهای استان را پیگیری کند.

همچنین در این مراسم عبادی که بعد از حضور قدمی به عنوان سرپرست مشغول فعالیت بوده به عنوان جانشین رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی مازندران فعالیت کند.

پاسخگو بودن و همچنین پیگیری جدی امور مربوط به حوزه ترافیک پلیس راه در مازندران از خصوصیات کاری مناسب سرهنگ عبادی بوده است که در این مراسم معارفه رئیس پلیس راه استان توسط جانشین فرمانده انتظامی چندین بار مطرح شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا