چهارمحال و بختیاری

راه‌اندازه ۴ بازارچه میوه و تره‌بار ویژه ایام نوروز درشهرکرد

راه‌اندازه ۴ بازارچه میوه و تره‌بار ویژه ایام نوروز درشهرکرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری، سید رضا هاشمی اظهارداشت: احداث بازارچه عرضه ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار به منظور کاهش ترافیک شهری و دسترسی آسان شهروندان به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از وظایف اصلی این سازمان است.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود دوماه تا پایان سال مانده و در آستانه فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز هستیم بنابراین جهت رفاه حال شهروندان برپایی ۴ بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در دستورکار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: در فاز نخست این بازارچه‌ها با سازه‌های موقت در منظریه روبروی ایستگاه آتش‌نشانی، بازارچه ولیعصر جنوبی، بازارچه روبروی پارکینگ ورودی شهرکرد و بازارچه محدوده ترمینال سامان دایر خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه در صورت استقبال شهروندان و بازخورد مطلوب این بازارچه‌ها دانمی خواهد شد، ادامه داد: راه اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مایحتاج عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا