چهارمحال و بختیاری

راه‌اندازی ۵ غرفه در بازار ولیعصر/ ایجاد بازارچه میوه و تره‌بار در خیابان ملت

راه‌اندازی ۵ غرفه در بازار ولیعصر/ ایجاد بازارچه میوه و تره‌بار در خیابان ملت

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، علی ایزدی با اشاره به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان برای راه‌اندازی بازارچه‌های عرصه محصولات تنظیم بازار، میوه و تره‌بار اظهارداشت: مقرر شد شهرداری شهرکرد سه عرصه برای ایجاد بازارچه آماده و در اختیار صنوف قرار دهد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری شهرکرد افزود: مکانی به مساحت ۱۵۰۰ متر جنب فروشگاه رفاه در خیابان فردوسی شمالی با زیرساخت‌های آب، برق، گاز و دوربین مدار بسته برای ایجاد بازارچه آماده شده است، تنها زنان سرپرست خانوار و فعالان صنایع دستی در این محل برای عرضه محصولات خود مستقر شدند و سایر صنوف برای عرضه محصولات تنظیم بازار هنوز متقاعد به حضور نشده‌اند.

وی بیان کرد: همچنین قطعه زمینی در بازار روز ولیعصر برای احداث بازارچه آماده شده است، در این محل سوله نداریم، بین ۲۰۰ تا ۶۰۰۰ متر مربع می‌توانیم زمین برای بازارچه واگذار کنیم، همچنین آمادگی داریم تا ۱۰ عدد چادر در اختیار متقاضیان برای ایجاد غرفه‌های کوچک بگذاریم، اما تاکنون کسی مراجعه نکرده است.

ایزدی با بیان اینکه قطعه زمینی در اداره‌کل جهادکشاورزی برای احداث بازارچه در نظر گرفته شده است، گفت: این محل مسقف است، اما تنها برای عرضه میوه و تره‌بار می‌توان از آن استفاده کرد، اما برای این محل نیز متقاضی ایجاد غرفه نداشتیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه فروشگاه رفاه واقع در خیابان فردوسی شمالی ملزم به عرضه کالاهای تنظیم بازار شده است، خاطرنشان کرد: در این فروشگاه برنج، شکر، مرغ و گوشت گرم و منجمد تنظیم بازار عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین پنج غرفه در بازار روز ولیعصر شهرکرد در حال توزیع برنج، شکر، مرغ و گوشت گرم و منجمد تنظم بازار هستند و سه قطعه زمین نیز در خیابان ملت برای عرضه میوه و تره‌بار اجاره و در اختیار متقاضی قرارداده شده است.

ایزدی با اشاره به وجود سه بازار روز در شهرکرد، گفت: یکشنبه بازار در خیابان فردوسی شمالی، سه‌شنبه بازار در منظریه و پنج‌شنبه بازار محله امیرکبیر شهرکرد دایر است و افراد بدون بروکراسی می‌توانند در این بازارهای روز محصولات خود را به‌فروش برساند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا