تبلیغات

راهکار مقابله با تنبلی در ورزش به سبک داینامیک فیت

چطور در مقابل تنبلی در برابر ورزش کردن در امان باشیم ؟

هیچ کس در دنیا نیست که بتواند مفاد ورزش کردن را زیر سوال ببرد، امروزه ورزش کردن و فایده های بیشمار آن بر کسی پوشیده نیست، در گذشته اشخاص بسیار زیاد بودند که سعی کردند بدون تحرک بدنی دنیایی شاد رو بسازند ولی عملا چنین چیزی ممکن نشد هیچگاه، چراکه یکسری از هورمون های شادی بخش فقط با ورزش کردن آزاد میشوند و هیچ راه دیگری برای آن ها وجود ندارد .

نا گفته نماند که زیبایی عضلات و فرم قشنگ بدن نیز، خود به تنهایی عاملیست جهت اعتماد بنفس، و اعتماد بنفس نیز خود یکی از عوامل خوشبختی است .

راه حل مقابله بر تنبلی برای ورزش کردن

جلو گیری از پیری و صد ها عارضه که ما بی خبریم :

ورزش کردن صد ها فایده ی نا شناخته برای ما دارد، تنظیم فشار خون، تنظیم قند خون و جلو گیری از پیری و تقویت عضلات فقط قسمت بسیار اندکی از فایده های آن میباشد .

امروزه مقالات زیادی که ورزش توانسته است افسردگی رو شکست دهد و از بسیاری از بیماری های قلبی جلو گیری کند کم نیست .

ولی با وجود همه ی این دانسته ها بسیاری از ما انسان ها تمایل نداریم که وقت خود را به ورزش کردن و بدنسازی بگزرانیم که علت آن هم بسیار مشخص است؛ غول بزرگِ تنبلی.

تنبلی عامل بازدارنده ی ورزش کردن است ؟

تصور کنید از سرکار به منزل برگشتید، خسته هستید و کمی گرسنه هستید، مشخصا بجای رفتن به باشگاه ترجیح میدهید روی کاناپه دراز بکشید و ساعات پایانی روز خود را بگزرانید جای این که به باشگاه بروید و چندین تن وزنه ی رو طی یک ساعت جا به جا کنید !
اگر از زمانی که در مسیر هستید، پیدا کردن جای پارک، تعویض لباس، وعده ی پس از تمرین و دوش گرفتن صرف نظر کنیم، باز هم کمی فرایند کسل کننده ای هست.

شما میتوانید بیخیال تمام مفاد شوید و امشب را خوش بگزرانید .

راهکار غلبه بر تنبلی برای ورزش به سبک داینامیک فیت

میخواهم نظر شما رو به نقطه نظری عجیب جلب کنم که سال های قبل در داینامیک فیت بدان اشاره شد:

دانشمندان علوم ورزشی امروز به این باور دست یافته اند که مصافت محل تمرین میتواند بر انگیزه ی شخص ورزش کار از هر عاملی اثر گزار تر باشد .

امروز اکثریت ما انسان ها زمان کافی برای ورزش کردن نداریم، ولی اگر در منزل خود یک دستگاه با قابلیت های فراوان داشته باشیم، امکان ورزش کردنمان به مراتب بیشتر از زمانیست که کاملا از فضای بدنسازی و ورزش دور باشیم.

راهکاری که بعد از کرونا اکثریت انسان ها در پیش گرفتند، ورزشِ در منزل بود، در خانه میتوان یوگا کرد، میتوان بدنسازی، کلیستنیکس انجام داد و بسیاری از ورزش ها رو آموزش دید و انجام داد .
یکی از راه های مناسب نیز خرید یک دستگاه بدنسازی خانگی میباشد که قابلیت این رو دارد که صد ها حرکت را در منزل انجام دهید، دستگاه ۲۱ کاره ی داینامیک فیت، طرحی موفق که در انجام هزار حرکت شما را بیناز میکند .

معرفی یک راهکار درست و منطقی

دستگاه های چند کاره ی بسیاری وجود دارند که میتوانند چندین حرکت را برای شما آسان کنند، از انواع دمبل، صفحه و هالتر گرفته تا انواع نیمکت های متنوع بدنسازی، همچنین دستگاه های بسیاری نیز وجود دارند که میتوانید در خانه با آن ها ورزش کنید.
یک عدد توپ پیلاتس، یک عدد کش و یک عدد مت یوگا میتواند برای شروع تمرینات شما بسیار کافی باشد ولی اگر به عضلات زیبای بدنسازی ها علاقه داشته باشید، مسیر سختی پیش رو دارید .
یک جفت دمبل، یک هالتر و چند صفحه وزنه نیز میتواند عضلات بسیار زیادی رو درگیر کند، البته خیلی زود بدن شما به آن وزنه ها عادت میکند و اصطلاحا آداپته میگردد، پس باز هم این روش پیشنهادی کامل نیست.
برای اینکه بتوانید روش ما را اجرا کنید به دو ویژگی مهم نیاز دارید، داشتن فضای ۳ متری کافی و مقداری جدیت، اگر میخواهید اندامی جذاب و ایده آل داشته باشید نیاز است که هزینه ی آن را نیز پرداخت کنید .
دستگاه ۲۱ کاره ی داینامیک فیت در این تاریخ که در شهریور سال ۱۴۰۲ هستیم با تخفیف ویژه ای که به مناسبت تولد این وب سایت هست در نظر گرفته شده بیستو چهار میلیون و نهصد هزار تومان میباشد، لازم به ذکر است که تا به حال همچین تخفیفی در این وب سایت وجود نداشته .

قابلیت های دستگاه داینامیک فیت :

دستگاه بدنسازی خانگی ۲۱ کاره یک محصول تضمین شده از سمت داینامیک فیت میباشد .

این محصول از قابلیت های فوق العاده ای بهره میگیرد و در کنار این قابلیت ها زیبایی به خصوصی نیز دارد که هر مشتری را راضی نگه میدارد .

قوطی مستحکم باشگاهی، لوله های استاندارد و سیم کش های تضمین شده از خصوصیت های عالی این دستگاه میباشد .

شما در استفاده از این محصول همیشه راضی خواهید ماند چرا که خصوصیت های مثبت آن هرگز تمامیت ندارند .
در ایران ما به آن غول تکمیل ورزش بدن سازی در منزل میگوییم .

اگر میخواهید با صرف هزینه ی معقول تا آخر عمر نیازی به باشکاه رفتن نداشته باشید، ما فکر میکنیم اکنون فرصت خوبی است .
چون؛ دستگاه ۲۱ کاره خانگی محدود به انجام فقط ۲۱ حرکت نیست؛ با توجه به ابزار ها و لوازمی که با خرید این دستگاه در اختیار شما قرار میگیرد، شما قادر خواهید بود اکثر حرکات بدنسازی رو در خانه انجام دهید، حرکاتی که برای انجام آنها یا بایست باشگاه بروید یا چندین دستگاه مجزا تهیه کنید!

شما با خرید این دستگاه از سوی کمپانی یکسال گارانتی دریافت کرده و البته ۲ سال خدمات پس از فروش دریافت میکنید .
آپشن هایی که بصورت رایگان روی این دستگاه قرار دارند!

دستگاه بدنسازی خانگی ۲۱ کاره، دستگاهی است که از بالا تا پایین و سانتی متر به سانتی مترش آپشن است.

ویدیو ی کاربردی دستگاه خانگی ۲۱ کاره داینامیک فیت

 

از بالا که دستگاه شروع میشود شما با یک بارفیکس چند منظوره مواجه میگردید!

بارفیکسی که با آن می توانید چندین مدل مختلف بارفیکس بروید از بارفیکس دست باز گرفته تا دست جمع، دست موازی و غیره

در پایین دستگاه شما علاوه بر سیم کش از پایین مقر قایقی نیز دارید که میتوانید چند ده حرکت مختلف رو انجام دهید.
دستگاه بدنسازی خانگی ۲۱ کاره دارای یک صندلی و چند ده قابلیت مختلف میباشد، این نیمکت دارای جلو پا پشت پا و میز لاری میباشد و در تمام زوایا حتی زیر سینه و حالت عمود قابل تنظیم است.

شما بوسیله ی نیمکت این دستگاه میتوانید؛ پرس سینه، پرس بالا سینه، زیر سینه و سر شانه را هم با هالتر و هم با دمبل اجرا کنید.
به جز مواردی که در بالا گفته شد :

  • میله ۶۰ سانت جلو بازو
  • هالتر ۲۰۰ سانت درجه یک A+
  • طناب پشت بازو
  • میله ی زیر بغل سیم کش (لت)
  • میز پرس همه کاره (چهار حالته متحرک)
  • میز لاری
  • ۶۰ کیلو گرم سنگ وزنه خشابی (مخصوص سیم کش)
  • جلو پا و پشت پا
  • بارفیکس چند منظوره
  • خرک لیفت
  • گیره هالتر

این موارد نیز روی دستگاه هست که تحت عنوان متعلقات شناخته میگردد .

دستگاه بدنسازی خانگی داینامیک فیت، 21 کاره
برای خرید این دستگاه میتوانید به وبسایت داینامیک فیت مراجعه کرده (dynamicfit.ir) و یا با شماره تفن ۰۹۱۲۴۶۰۵۹۴۲ تماس حاصل کرده

برای خرید مستقیم و بهره مندی از تخفیف ویژه بهتر است به وب سایت داینامیک فیت مراجعه کرده و خرید خود را تکیمل کنید

همچنین برای دیدن سایر دستگاه های خانگی به دیدن لیست دستگاه های چند کاره بروید

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا