یزد

راه اندازی اولین گذر غذایی کشور در یزد

راه اندازی اولین گذر غذایی کشور در یزد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از یزد، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد گفت: این سازمان وظیفه حمایت از افرادی را برعهده دارد که در زمینه تولیدات خانگی فعالیت می‌کنند.

محمد صفدرپور افزود: این بازارچه دائمی با عنوان «خوشمزه بازار» با ایجاد یک سوله با ظرفیت ایجاد ۵۰ غرفه در بلوار صابر یزدی هر هفته از چهارشنبه تا جمعه بعد از نماز مغرب و عشا فعالیت می کند.

وی با بیان این که در بیرون این سوله نیز حدود ۲۰ غرفه برای طبخ و فروش غذاها و نان‌های محلی تدارک دیده شده است، ادامه داد: دو مرکز دیگر در سال ۱۴۰۲ در خیابان فرهنگ امامشهر و محل بلوار دفاع مقدس روبروی برج‌های دوقلو توسط یک خیر راه اندازی خواهد شد تا غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد اظهار داشت: این غرفه‌ها شامل هرگونه مشاغل خانگی نظیر بافتنی، خیاطی، صنایع دستی، ادویه جات، ترشی و … است.

صفدرپور با اشاره به اینکه این غرفه‌ها فقط به بانوان شهر یزد اختصاص ندارد، گفت: بانوانی سایر شهرهای استان که دارای مشاغل خانگی هستند، می‌توانند به پرتال سازمان، ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کنند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا