زنجان

رتبه ۲۸ زنجان در فوتبال قابل قبول نیست/ جلسه اضطراری فدراسیون برای حل مشکلات فوتبال

نادر بلباسی، رئیس هیأت فوتبال استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان در ارتباط با جلسه رئیس فدراسیون فوتبال در اصفهان با حضور هیات‌های فوتبال استان‌ها اظهار داشت: فدراسیون فوتبال سعی کرده همکاری لازم با باشگاه‌ها را انجام دهد.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه در جلسه با رئیس فدراسیون قرار شد که نامه‌ای به رئیس مجلس داده شود تا از فوتبال حمایت و اساسنامه فدراسیون در مجلس مصوب شود، تصریح کرد: درخواست ما این بود که سریعتر این کار انجام شود چون قرار است، تیم ملی به جام جهانی صعود کند و این امر با مسابقه هفت بهمن ماه محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه موضوعاتی در ارتباط با فوتبال استان‌ها هم مطرح شد، گفت: آنطور که در جلسه مطرح شد زنجان رتبه ۲۸ فوتبال را در کشور دارد، در حالی که با توجه به وضعیت استان‌ها این رتبه قابل قبول نیست.

بلباسی با اشاره به اینکه برخی از استان‌ها تیم لیگ برتری و لیگ دسته یک و دو دارند که این مسائل در رتبه‌بندی استان‌ها لحاظ نشده است، اضافه کرد: برای مثال زنجان با استانی مثل اصفهان قابل مقایسه نیست.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان از جمله مشکلات استان را نبود تیم‌ لیگ برتری و نبود استادیوم مناسب عنوان کرد و گفت: البته در این مدتی که انتخابات برگزار شده به دنبال رایزنی با کارشناسان برای حل مسائل و مشکلات بودیم که امیدواریم حل شود.
وی با اشاره به اینکه در کنار پیگیری موضوع از کارشناسان از استاندار زنجان نیز پیگیر حل مشکلات و مسائل فوتبال استان هستیم، تصریح کرد: امیدواریم با حضور استاندار بومی اسپانسر خوبی برای فوتبال پیدا کنیم.
بلباسی با اشاره به وجود ظرفیت‌های صنعتی بسیار در استان و کارخانجات توانمند گفت: باید با ارائه راهکار از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم، تا در صورت خریداری تیم هم هزینه‌های بعدی آن تامین شود.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه با تشکیل کار گروه ویژه مشکلات بررسی و ظرفیت‌ها شناسایی خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم با همفکری و استفاده درست از ظرفیت‌ها مشکلات فوتبال استان حل شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-12-26 18:06:48

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا