زنجان

رتبه ۲۸ فوتبال در شان مردم زنجان نیست

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، شهاب‌الدین عزیزی خادم ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی ریاست هیأت فوتبال استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مجمع و رای به نادر بلباسی اظهار کرد: هیأت‌های استانی فوتبال باید در صدد کمک به فدراسیون باشند و در این بین زنجان به دلیل نزدیکی به تهران و داشتن منابع قابل توجه باید اوضاع بهتری داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال به رنکینگ ۲۸ فوتبال استان زنجان بر اساس رتبه‌بندی انجام شده اشاره و تصریح کرد: مشاهدات من، اوضاع به نسبت خوبی را به لحاظ امکانات و ظرفیت‌ها نشان می‌دهد، بنابراین این رتبه در شأن مردم این استان نیست و قطعا می‌توانست بهتر از این باشد.

وی با ابراز امیدواری برای تغییر اوضاع بعد از برگزاری انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان به سمت بهبود ابراز امیدواری کرد، این انتخابات یک گام به جلوی اساسی در پیشبرد امور باشد، چرا که هیأت‌های فوتبال از ستون‌های اصلی فوتبال کشور محسوب می‌شوند که با اتکا به آن‌ها می‌توان برنامه‌ریزی کرد.

خادم با تاکید بر اینکه آسیب ناشی از اختلاف همواره متوجه مردم و حوزه مربوطه خواهد بود، ادامه داد: من برای هیأت فوتبال استان زنجان آرزوی بهترین‌ها را دارم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-11-04 02:26:06

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا