فارس

رجب‌ زاده:چشم‌انتظار حضور تماشاچیان در ورزشگاه‌‌ها هستیم / حریفان را دست‌کم نمی‌گیریم

مهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به آمادگی بازیکنان قشقایی برای دیدار فردا برابر تیم آرمان گهر، اظهار داشت: تیم ما در هفته اخیر تمرینات خوبی داشته و از همه لحاظ آماده ایم تا یک بازی خوب در مقابل تیم آرمان گهر انجام دهیم.

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز با اشاره به اینکه بازی دشواری را برابر آرمان گهر در پیش داریم، افزود: البته تمامی بازی های لیگ دسته اول دشوار است و باید با آگاهی، انگیزه و هدف برابر حریفان ظاهر شویم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان قشقایی از لحاظ فنی و روحی آماده هستند و امیدداریم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، تصریح کرد: تمام هدفمان این است بتوانیم از سیرجان با دست پر از زمین خارج شویم تا جایگاه‌مان در بالای جدول را حفظ کنیم.

رجب زاده با اشاره به اینکه قشقایی از هواداران خونگرم برخوردار است و بی صبرانه منتظر حضور تماشاچیان در ورزشگاه و تشویق تیم محبوب خود هستیم، عنوان کرد: حضور هواداران قشقایی برای ما قوت قلب است و به حمایت آنها امیدوار هستیم.

وی گفت: این قول نیز به تمام هوادارن و ایل اصیل قشقایی که در تاریخ کشورمان معروف به شجاعت و افتخارآفرینی بودند می دهیم با تمام وجود از نام، آبرو و حیثیت تیم قشقایی و فوتبال فارس تا آنجایی که در توان داریم دفاع کنیم و سعی کنیم این وظیفه و رسالتی که بر عهده داریم را به بهترین شکل انجام دهیم.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا