سیستان و بلوچستان

رزمایش طرح زمستانی سال ۱۴۰۰ پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، مهدی خمر امروز در آغاز برنامه طرح زمستانی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طرح زمستانی همه ساله از ۲۰ آذر آغاز و تا پایان سال ادامه داشته که امسال برابر اعلام پلیس راه ناجا با توجه به شروع  سرما در محورهای کشور ، این طرح امسال از ۱ آذر همزمان در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

 وی ادامه داد: همکاران و عواملی که امروز اینجا مستقر هستند به  نمایندگی بیش از سه هزار  نیروی اعم از پلیس راه – راهور – عوامل انتظامی –راهداری و حمل و نقل جاده ای –  اورژانس – جمعیت هلال احمر – شرکت امداد جاده ای –آتش نشانی – هواشناسی و …. که در این طرح مشارکت دارند هستند .

رئیس پلیس راه شمال استان هدف از اجرای این رزمایش را  انسجام و یکپارچگی دستگاه های همسو برای ارتقاء ایمنی سفرها و ارائه هرچه بیشتر خدمات در جهت آسایش و آرامش هموطنان اعلام نمود.

خمر گفت: هموطنان عزیز حتما قبل از سفر برای غافل گیر نشدن در جاده ها ، با شماره های ۱۴۱ سازمان راهداری کشور و شماره ۱۲۰ سامانه گویا پلیس راهور تماس از وضعیت راه های کشور اطلاع حاصل کنند.

وی از همه کاربران ترافیک خواست: در ۴ ماه پایانی سال همراه داشتن تجهیزات زمستانی هنگام رانندگی از قبیل زنجیر چرخ، برف پاک‌کن، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروها به جهت جلوگیری از بخارزدگی شیشه خودرو و کاهش دید راننده را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/۳۱۳۹

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا