Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
رزمایش کمک مومنانه برای خانواده زندانیان نیازمند در بابل - خبرگزاری برگزیده های ایران
مازندران

رزمایش کمک مومنانه برای خانواده زندانیان نیازمند در بابل

به گزارش برگزیده های ایران از مازندران، مراسم حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امام جمعه بابلسر، فرماندار ویژه، دادستان، معاون دادستان و سایر مسؤولان و خیران در اداره زندان شهرستان بابل برگزار شد.

رزمایش کمک مومنانه و اهدای ۲۰۰ سبد کالا به خانواده‌های زندانیان نیازمند، اهدای ۱۰ سری جهیزیه به دختران عروس زندانیان نیازمند، تحویل کلید یک باب منزل مسکونی به خانواده زندانی نیازمند، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، اهدای ۲۰ تبلت به فرزندان دانش‌آموز زندانیان و همراه با آیین کلنگ‌زنی ساخت منزل برای خانواده زندانی نیازمند بوده است.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران د این مراسم، اظهار کرد: از دیدن این صحنه زیبا از انسانیت، همدردی و احساس مسؤولیت بسیار خوشحال هستیم و واقعا خدا را شاکریم که مردم و مسؤولان  در کنار هم به فکر خیر و خیررسانی هستند.

وی افزود: خانواده‌های زندانیان تحت‌الشعاع عملکرد رئیس و سرپرست خانواده قرار گرفته و مظلوم واقع شدند که حمایت از آنان بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از انجام کار فرهنگی ازجمله بحث‌های قرآنی و کارآفرینی برای زندانیان، تصریح کرد: اینکه یک زندانی تبدیل به حافظ قرآن و یا کارآفرین می‌شود، خیلی تحولات خوبی است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه انجام کارهای خیر باید به گوش زندانیان برسد و رحمت جامعه را نسبت به خودشان احساس کنند، خاطرنشان کرد: اینکه ببینند آغوش رحمت جامعه به روی زندانیان گشوده است که خود این مهم برای آنان سازنده است و باید زمینه‌هایی ایجاد شود که بعد از آزادی هم باز این لطف و رحمت جامعه شامل حال کسی که برای مدتی زندانی بوده، فراهم شود؛ اینکه به عنوان یک برچسب همواره روی پیشانی‌اش باشد، درست نیست و گذشته فراموش شود.

محمدی لائینی ادامه داد: جامعه هم نباید زندانیان را طرد کند بلکه در آغوش بگیرد و این محبت‌ها ادامه داشته باشد.

وی با اعلام اینکه اهدای تبلت به خانواده‌های نیازمند برای حضور در کلاس‌های مجازی در روزهای کرونایی یک نیاز بود که در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شد، تصریح کرد: اما آن طرف قضیه یک تیغ تیز را به دست بچه معصوم داریم می‌دهیم که باید تمهیدات لازم در ارتباط با سواد و بصیرت رسانه‌ای در دستور کار قرار گیرد و افراد در ارتباط با خطرات فضای مجازی هوشیار شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه تصمیمات باید پیوست فرهنگی و عدالت داشته باشد، یادآور شد: در این زمینه باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

محمدی لائینی در پایان گفت: زندانیان هم باید بدانند که این کمک‌ها درواقع پیام لطف و رافت اسلامی خیران و نگاه پدرانه مسؤولان و عاطفی مقامات قضایی در کنار موازین عدالت جامعه بوده که بدانند جامعه آنان را ترک نکرده بلکه به فکر شما و خانواده‌های شما است و بدانید انسان از هرکجا که راه اشتباه رفته، برگردد به نفع خودش است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا