مازندران

رسانه ملی در مازندران خود را موظف به رساندن صدای مردم به مسؤولان می‌داند/ آماده همکاری با استاندار جدید هستیم

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج و تقدیر از شهدا و حماسه‌سازان بسیجی با بیان اینکه رسانه استانی در سیاست‌گذاری‌های  جاری خود، اصل را بر رساتر کردن صدای مردم در تمامی برنامه‌های خبری، تولیدی و مستندها دانست و اظهار کرد: ناگویا و ناشنوا نگهداشتن رسانه استانی، انتظاری عبث است و ما به‌عنوان اندام ثانوی جامعه، خود را موظف به رساندن صدای مردم به مسؤولان و نیز انعکاس پیام‌های مسؤولان به آحاد مردم می‌دانیم.

وی گفت: استان‌ها از جمله استان مازندران مسائل خاص خود را دارند و ما نباید در ایفای رسالت رسانه استانی، تأخیر داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران در پاسخ به چگونگی تعامل رسانه استانی با استاندار جدید مازندران، افزود: تکلیف و تدبیر ما روشن است، همکاری با استاندار جدید مازندران، قطعه بزرگی از اعلام همدلی ما با دولت سیزدهم است.

این مسؤول یادآور شد: سهم مازندران در برخورداری از استاندار، سهم ارزشمندی بوده و ما مدیری را در کرسی ارشد مدیریت استان می‌بینیم که در سواد و تجربه ملی، در نفوذ و آگاهی از لایه‌های سلسله مراتب، در برنامه‌ریزی و نظارت و کلا” در تحقق مطالبات مردم و فرهیختگان، دست بلند و یدطولایی دارد و برداشت رسانه‌ای ما این است که با توجه به انگیزه‌های خدمتی ایشان، به‌جز روشنگری، تسهیل ارتباطات، انعکاس مطالبات، حلاجی کارشناسانه مباحثات، تعدیل انتظارات و تنظیم قولها و اظهارات، رسالت دیگری نداریم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه حق نداریم مقابل مردم و نیز مقابل دولت قرار بگیریم، خاطرنشان کرد: وظیفه ما کمک به شفافیت و صراحت‌های کلامی و غیرکلامی، به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌افزایی طرفینی دولت و مردم  است.

وی با اعلام اینکه تحت هیچ عنوان، خودسانسوری نداریم و همانطور که در قضیه هک شدن پمپ بنزین‌ها نشان دادیم، اضافه کرد: به قول رئیس رسانه ملی، رسالت رسانه، رساندن است نه بازداشتن و ما همین سیاست را به بهترین نجو در استان عملیاتی خواهیم کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران اظهار کرد: مازندران، مشکلات خاص خود را دارد و در رأس همه، استتار این محرومیت‌ها، در پشت برگ‌های سبز درختان جنگل و شاید هم در نوازش سواحل توسط دریا است و ما با آمار و بحث‌های کارشناسی، عملیات شفاف‌سازی این مشکلات را اجرایی خواهیم کرد.

این مسؤول ادامه داد: البته به کمک کارشناسان زبده، در کنار طرح هر مشکل و مطالبه، راه‌حل‌های چکش‌کاری شده را نیز ارائه خواهیم کرد.

ابراهیمی بیان کرد: روحیه جهادی و تفکر بسیجی استاندار جدید را به فال نیک گرفته و با تمام توان به استاندار جدید کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه باید بپذیریم که غول گرانی‌ها و تورم، در کنار بیکاری‌ها و کم درآمدی‌ها، معیشت مردم را تنگ کرده و مشکل معیشتی بسیار جدی است، اظهار کرد:  بسیاری از مشکلات جامعه، مانند کاهش ازدواج‌ها، افزایش طلاق‌ها، گسترش جرائم و بزه‌ها، اعتیاد، قاچاق، فساد، اختلاس و ارتشاء، سرقت‌ها، کلاهبرداری‌ها و سایر ریشه در همین عدم توازن‌ها بین درآمدها و هزینه‌ها دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه رسانه استانی ظرفیت‌های زیادی در انعکاس مشکلات و نیز گزارش تحقق مطالبات مردم را دارد، افزود: ما بنا داریم همه این ظرفیت‌ها را در اختیار مردم و مسؤولان استانی بگذاریم.

این مسؤول در پایان گفت: در گذشته موفق شدیم سطح بالایی از اعتماد عمومی را به خود اختصاص دهیم و قطعا این سرمایه را حفظ خواهیم کرد، اما تدبیر ما کمک به پاسخگو کردن مدیران استانی در ذیل روحیه بسیجی و جهادی است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا