مازندران

رسیدگی به امور محرومان جامعه از تعهدات مهم مجلس یازدهم است

به گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از شهرستان نکا، غلامرضا شریعتی، عصر امروز در آیین افتتاح پارک جنگلی قرمرض نکا به عنوان یکی از مناطق گردشگری در شرق استان مازندران اظهار کرد: پارک جنگلی قرمرض نکا پارکی از دوران گذشته است که شاهد تحول در حفظ منابع طبیعی و جنگل هستیم.

وی افزود: در کنار همه وظایفی که در امور محوله خود برعهده داریم فرام کردن شرایطی برای تفریح و سرگرمی شهروندان از وظایف مهمی است که برعهده ماست و باید در این راستا تلاش شود.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: استان مازندران در تأمین منابع آبی با مشکل مواجه است و با تلاش‌های انجام شده در مجلس شورای اسلامی ۳ هزار میلیارد تومان برای حوزه آبی استان مازندران در نظر گرفته شده است که سد گلورد، شبکه‌ها و آب شرب شرق مازندران از آن بهره‌مند می‌شوند.

شریعتی خاطر نشان کرد: یکی از تعهدات مهم مجلس یازدهم رسیدگی به امور محرومان جامعه است و ردیف بودجه مستقل در این مجلس به این امر اختصاص یافته و در مسائل مسکن، اشتغال، رفاه، جاده روستایی و آب روستایی در این بخش شاهد شکوفایی خواهیم بود.

وی افزود: طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد که فرصت ایجاد اشتغال با کمترین محدودیت فراهم می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: دشمن تلاش دارد تا ما را به زانو درآورد و همه افرادی که در بخش اشتغال دارای توانمندی هستند باید با تمام توان وارد عمل شده و برای جوانان که دغدغه اشتغال دارند؛ اشتغال ایجاد کنند.

 

امام جمعه نکا هم در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در این مجموعه گردشگری افزود: مجموعه گردشگری قرمرض نکا مجموعه‌ای بکر از طبیعت خدادادی و مجموعه کارهای انجام شده برای جذب گردشگر و توسعه اقتصادی است که جای قدردانی دارد.

حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی‌لایینی گفت: در برابر این همه نعمت خداوند باید شکرگذار باشیم و در برابر اینهمه نعمت خدادادی شاکر خداوند و نعمات فراوانی باشیم که در اختیار ما قرار داده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا