سیستان و بلوچستان

رسیدگی به مشکلات زندانیان زاهدانی با حضور معاون حقوقی قوه قضاییه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از از زاهدان، حجت الاسلام نورالله قدرتی معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با حضور در زندان شهرستان زاهدان از نقاط مختلف زندان و امکانات موجود و فعالیت های مددجویان بازدید کرد.

معاون حقوقی قوه قضاییه همچنین در این بازدید با حضور جداگانه در بند نسوان و بند مردان در جمع مددجویان اظهار کرد: یکی از نام های روز قیامت روز حسرت است چرا که در آن روز که روز پاداش و روز حساب است گنهکاران حسرت میخورند که چرا از وقت  و فرصتی که در دنیا داشتند به خوبی و در مسیر خدایی استفاده نکردند.
وی افزود: البته انسانهای خوب هم حسرت میخورند که کاش بیشتر تلاش می کردند ،از فرصت زندان برای تفکر و توبه استفاده کنید تا درب های رحمت خداوند گشوده و مشکلات پرونده های شما رفع شود.

 

حجت الاسلام قدرتی همچنین در بازدید از پروژه های عمرانی و ساخت و سازهای موجود در زندان از تلاش مسئولین زندان برای افزایش فضای فیزیکی و تامین امنیت و بهبود امکانات رفاهی علی رغم مشکلات اعتباری و بودجه ای قدردانی کرد.

یکی از گروه های سرود و همخوانی زندان زاهدان نیز به معرفی فرهنگ و روحیات  مردم سیستانی و بلوچ در قالب اجرای سرود پرداخت که مورد توجه  معاون حقوقی قوه قضاییه قرار گرفته و ضمن تفقد از اعضای گروه در خصوص مساعدت های قضایی آنان با رییس کل دادگستری و دادستان زاهدان رایزنی شد.

حجت الاسلام قدرتی ضمن بازدید از نمایشگاه صنایع دستی مددجویان از نزدیک چگونگی فعالیت ها  و دست‌ورزی مددجویان شاغل در حوزه صنایع دستی را مشاهده و از رونق فعالیت های اشتغال در زندان زاهدان ابراز خرسندی کرد.

در حاشیه این بازدید تعدادی از مددجویان بندهای مردان و زنان زندان زاهدان با مساعدت مراجع قضایی حاضر از ارفاقات قانونی  برای استفاده از امتیازات قضایی بهره مند شدند.

انتهای پیام/۷۵۰۰۵

 

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا