مازندران

رشد آمار پروازی فرودگاه ساری در خردادماه امسال

رشد آمار پروازی فرودگاه ساری در خردادماه امسال

به گزارش برگزیده از مازندران، سعداله وطن خواه افزود: این فرودگاه با انجام تعداد ۲۳۲ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۳۸۱۴ نفر مسافر در خرداد ماه ردیف سیزدهم را در بین فرودگاه‌های کشور به خود اختصاص داده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران افزود: با احتساب این آمار پروازی، تعداد پروازهای این فرودگاه از رشد ۱۲ درصدی و در آمار مسافر نیز از رشد ۸ درصدی برخوردار بوده است.

وطن خواه همچنین اشاره کرد: آمار پرواز و مسافر فرودگاه بین المللی شهدای ساری در خردادماه نسبت به اردیبهشت ماه سالجاری به ترتیب رشد ۱۸ درصدی پرواز و ۱۰ درصدی در اعزام و پذیرش مسافر را نشان می‌دهد.

وی همچنبن گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تقاضای سفر برای مسافرت هوایی، آمار پروازی فرودگاه‌های شهدای نوشهر و رامسر نیز از رشد قابل ملاحظه برخوردار بوده که امید است در ماه‌های آینده نیز بتوان با استفاده از ظرفیت ناوگان شرکت‌های هواپیمایی با افزودن پروازها در فرودگاه‌های استان، به نیاز مردم در زمینه سفرهای هوایی پاسخ مناسب داده شود.

در حال حاضر بصورت هفتگی حدود ۷۶پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین المللی شهدای ساری انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران تشریح کرد: با تصویب مرز هوایی رامسر، هر هفته یک پرواز در مسیر مسقط – رامسر- مسقط در حال انجام است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا