Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
رفع تحریم‌ها بدون نق زدن باید انجام شود/عمل به تعهدات بر عهده طرف‌های مقابل است - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

رفع تحریم‌ها بدون نق زدن باید انجام شود/عمل به تعهدات بر عهده طرف‌های مقابل است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با تاکید بر مشخص شدن موضع ایران در مذاکرات در حال انجام اظهار کرد: برداشته شدن تحریم‌ها و عمل تعهدات موضوع ایران است و در واقع می‌توان گفت توپ در زمین دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ایران نظام ناشی از پیروزی انقلاب را به سادگی به دست نیاورده است، افزود: مردم ایران به خاطر چند روز آسایش دنیا، این انقلاب را از دست نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه امریکا و طرف‌های اروپایی پیش از این به تعهداتشان در قبال توفق هسته‌ای با ایران عمل نکرده‌اند، افزود: با حلوا حلوا گفتن که دهان شیرین نمی‌شود، رفع تحریم‌ها بدون نق زدن باید انجام شود و اکنون عمل به تعهدات بر عهده طرف‌های مقابل است. 

آیت‌الله خاتمی قابل اعتماد نبودن امریکا را مهم‌ترین مسئله در مذاکرات هسته‌ای اعلام کرد و گفت:  در سیاست خارجی اصل اساسی ما، عزت، حکمت و مصلحت است. 

امام جمعه زنجان به قرار گرفتن در ۱۲ آذر، سالروز تصویب قانون اساسی در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: قانون عامل وحدت در جامعه است و بسترهای روشن اجرای عدالت در جامعه از طریق آن فراهم می‌شود. 

وی به دیگر مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان اشاره و تصریح کرد: کارکنان بهزیستی استان باید همه تلاش خود را برای رفع مشکلات و ایجاد رفاه معلولان، البته با حفظ شأن آنان انجام دهند. 

آیت‌الله خاتمی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز دانشجو گفت: دانشجویان در درک مسائل جامعه نسبت به فهم عرفی، جلوتر هستند و باید روح تحقیق و مطالبه‌گری در این مجموعه تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم جهت‌دهی به دانشجویان پس از پایان دوران تحصیل تاکید کرد و افزود: باید بعد از فارغ التحصیلی دانشجویان به نحوی هدایت شوند تا بتوانند گرهی از گره مشکلات جامعه را باز کنند. 

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-12-05 18:04:58

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا