بوشهر

رفع تحریم‌‌ها هدف مذاکره با غرب است/ همه گروه‌های سیاسی از مذاکره‌کنندگان حمایت می‌کنند

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: آنچه در مذاکرات برای ما اصالت دارد، تأمین منافع ملی کشورمان است؛ بر این اساس هدف از این مذاکرات رفع تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ملت ایران است

وی افزود: ما برای تأمین زیاده‌خواهی‌های هسته‌ای غرب مذاکره نمی‌کنیم بلکه برای چگونگی  تحریم‌ها و محدودیت‌ها مذاکره می‌کنیم.

نماینده دشتستان ابراز کرد: باید به این نکته توجه داشت که وضعیت امروز ما در مذاکرات قابل قیاس با سال ۹۲ نیست؛ امروز نظام اسلامی در اوج اقتدار است و پیشرفت‌های هسته‌ای امروز بسیار بیشتر و بهتر از سال ۹۲ است، لذا مذاکره کنندگان قوی‌تر از دوره‌های گذشته وارد مذاکرات می‌شوند.

رضایی گفت: قرار نیست در این مذاکرات با طرف آمریکایی مذاکره داشته باشیم، مذاکره کنندگان هم باید توجه داشته باشند که به نفع ما نیست که با آمریکایی‌ها مذاکره کنیم. سابقه نشان داده که نباید به مذاکرات خوش‌بین بود لذا تمرکز مسؤولان کشور باید بر خنثی‌سازی تحریم‌ها باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: قطعاً مذاکره کنندگان از حمایت همه گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی برخوردار هستند و نمایندگان کشورمان باید در چارچوب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مذاکره کنند.

انتهای پیام/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا