مازندران

رفع تصرف ۴۳۸ هکتار از اراضی ملی مازندران از دست متجاوزین

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری تاکید کرد: در راستای حفاظت از اراضی ملی و برخورد جدی با سودجویان و تخریب کنندگان اراضی ملی و دولتی ۴۳۸ هکتار از اراضی ملی در۴۸۴ پرونده و طی اجرای احکام قطعی قضایی از ید غیرقانونی متجاوزان خارج و رفع تصرف گردید.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در برخورد با هرگونه تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغات نیاز به تعداد ۱۲۲۷ فقره پرونده قضایی رسیدگی و پس از قلع و قمع بنای غیرمجاز در ۶ماه گذشته جمعا ۱۱۶ هکتار از این اراضی به وضع سابق اعاده گردید.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران تصریح کرد: حفظ و حراست و مراقبت از اراضی ملی جز با همکاری سازمان‌های ذیربط، شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران، همیاران طبیعت و مردم امکان پذیر نخواهد بود.

عالی ترین مقام قضایی استان بر لزوم هوشیاری بیش از پیش دستگاه‌های ناظر در انجام وظایف خود در صیانت از بیت المال تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی استان ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه‌های متولی با هرگونه موارد تخلف در حوزه منابع طبیعی، حقوق عامه و بیت المال با متخلفان و مجرمان قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/غ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا