سیستان و بلوچستان

رمز عبور مردم از فتنه ۸۸، عمل کردن به آرمان‌های امام و رهبری بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز بصیرت در مسجد جامع زاهدان اظهارداشت: خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی و دوره حاکمیت نظام دینی را درک می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ما ولایت‌مدار، هوشمند و هوشیار هستند خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی فرهنگ دینی، قرآنی و تعالیم پیامبر اعظم(ص) است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خوشحالیم که مردم ما دل در گرو آرمان‌های برآمده از فرهنگ اهل بیت (ع) دارند زیرا این سرمایه‌ای بزرگ محسوب می‌شود که همواره در مقاطع مختلف تعیین‌کننده است.

وی با اشاره به اینکه امروز ۱۲ سال از حضور شکوهمند و معنادار مردم در برابر توطئه دشمنان به بهانه‌ی برگزاری انتخابات می‌گذرد تصریح کرد: همان طور که ۲۲ بهمن به عنوان جشن استقلال و آزادی ملت ما محسوب می شود و آن را  یوم‌الله می‌دانیم باید توجه کنیم ۹ دی نیز ادامه دهنده استقلال کشور ما است و باید آن را هم گرامی داریم.

سردار شریف با اشاره به اینکه حوادث سال ۸۸ اسباب شرمندگی را برای هواداران دشمن فراهم کرد، ادامه داد: ۹ دی یک تجربه گرانسنگ برای ما بود زیرا جریان ۸۸ نشان داد که این فتنه از سوی بیگانگانی که از ابتدای انقلاب دشمنی خود را در قالب جنگ تحمیلی به ملت ایران نشان دادند هدایت می‌شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با روشنگری تکلیف مردم را با جریانات فتنه روشن کردند گرچه دشمنان تلاش می‌کردند با ایجاد اختلاف خودشان را مخفی کنند، ادامه داد: دشمن سعی می‌کند با ایجاد تفرقه بین مردم سیستان و بلوچستان ناامنی ایجاد کند و ناامنی نیز مساوی با جذب نشدن نیروهای متخصص و سرمایه گذاران و در نتیجه عامل مهم جلوگیری از توسعه و پیشرفت منطقه است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: فتنه ۸۸ یک مدل جدیدی برای براندازی و رو در رو قرار دادن مردم با هم و رو در رو قراردان آن‌ها با نظام بود که به یاری خدا و بصیرت ملت ایران توطئه دشمن شکست خورد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۸۸ مشارکت بالایی را در انتخابات شاهد بودیم که این مشارکت بالا می‌توانست یک سرمایه بزرگ را برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران فراهم کند اما دشمنان تلاش کردند تا همین نقطه قوت را به نقطه ضعف، مناقشات بی‌حاصل و بی‌خاصیت داخلی تبدیل کنند که خوشبختانه شکست خوردند.

سردار شریف ادامه داد: حکمت رهبر معظم انقلاب باز هم موثر واقع شد و نهایتا این مردم بودند که با همان انگیزه‌ای که قبل انقلاب داشتند برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بار دیگر احساس وظیفه کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حماسه ۹ دی نشان دادند همواره مدافع آرمان‌های نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: رمز عبور مردم از فتنه عمل کردن به آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: وظیفه ماست جریان شکل‌گیری فتنه را به نسل جوان منتقل کنیم همچنان که برای ما فرض است که ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب را به نسل امروزی خود یادآوری کرده و روایت دقیقی از ظلم خاندان پهلوی در این کشور برای نسل جدید داشته باشیم باید ۹ دی را نیز زنده نگه‌داریم زیرا دشمنان ما یعنی آمریکایی‌ها و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن‌ها عوض نشدند و به محض اینکه فرصت مجددی پیدا کنند برای رسیدن به اهداف شوم خودشان تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: شما شاهد بودید در مطالبات به حق مردم در تامین آب، دشمن پشت صحنه بسیار مفصلی را تدارک دیده بود تا آن را به مناقشه تبدیل کند اما غافل بود که مردم شهیدپرور اصفهان دشمنان را ناکام می‌گذارند.

سردار شریف بیان کرد: برای مسوولان کشور فرض است که قدر ملت هوشیار را بدانند و صادقانه و جهادی و با تمام وجود برای آن‌ها تلاش کنند زیرا ملت ما لایق بهترین‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه، رزمایش پیامبر اعظم به لفاظی ‌صهیونیست‌ها ‌پایان داد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت تلاش چندین ساله بعد از دفاع مقدس با تقویت قدرت دفاعی و نظامی کشور امنیت پایداری به وجود آمده که نمونه آن را در رزمایش پیامبر اعظم شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه فهم و ادراک مردم در موضوعات معیشتی و توانمندی اقتصادی در عبور از مشکلات جاری بسیار موثر بوده افزود: اگر معیار تحریم را در نظر بگیریم جای افتخار است چرا که قدرت نظامی در اوج تحریم‌های ظالمانه به این حد رسیده است.

شریف تصریح کرد: وقتی ما زیر سایه تحریم ها توانسته‌ایم به این قدرت نظامی و توانمندی برسیم باید مطمئن باشیم که با بهره‌گیری از ظرفیت های بسیار بالای کشور خواهیم توانست مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: هیچ مشکلی نیست که با اراده و همت و توانمندی مردم و فرزندان انقلاب لاینحل باشد و همه این مشکلات قابل حل است به شرط آنکه از تفکر و علم بهره بگیریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حماسه ۹ دی یک بار دیگر ثابت کرد که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی بهره گیری خالصانه از فرمایشات مقام معظم رهبری بوده که همواره به روشنگری و هدایت مردم پرداخته است.

وی بیان کرد: این روزها که در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم مسوولان باید تلاش کنند و از حاج قاسم الگو بگیرند زیرا هیچ چیز از چشم مردم پنهان نخواهد ماند.

شریف تصریح کرد: مکتب حاج قاسم یک الگویی برای کسانی است که دل در گرو انقلاب دارند زیرا حاج قاسم تربیت شده انقلاب بوده و در سایه بیانات رهبر معظم انقلاب رشد یافته و ما هیچ وقت نباید حاج قاسم را منهای رهنمودهای رهبرمان بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم تلاش می کرد تا دیده نشود و همه کارهایی که انجام می‌دهد به نام دیگران باشد و به خاطر همین بود که خداوند او را بزرگ کرد زیرا عزت برای کسانی ست که در راه خدا گمنام می‌جنگند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: او با درایت و هوشیاری داعش را ازبین برد و شجاعانه و با اعتماد به‌نفس گفت تا سه ماه دیگر اثری از داعش نخواهید دید که این امر محصول پایبندی به آرمان‌های انقلاب و اطاعت از رهبری است.

وی ادامه داد: حاج قاسم منادی وحدت در جامعه ما بود و چه زیبا مردم را می‌دید و چه زیبا در صف بندی و تفکیک مردم ایستاد لذا حماسه ۹ دی به دشمنان یادآوری می‌کند که دست از شرارت علیه ملت ما بردارند.

انتهای پیام/۳۱۳۹/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا