بوشهر

روایت سردار سنایی از تجمعاتی که به دست منافقین افتاد

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، رسول سنایی راد پیش از ظهر امروز در مراسم ۹ دی دربوشهر اظهار داشت: استان بوشهر سرزمین دریا و آفتاب است که تاریخ آن همیشه یاد آور رشادت‌ها و دلیر مردی‌های مردان این سرزمین است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: شهید رئیسعلی دلواری کمر انگلیسی‌ها و شهید نادر مهدوی غرور آمریکایی‌ها را در خلیج فارس شکستند و امروز باعث غرور ملت ایران شدند.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی‌ما سال ۸۸ تجلی دینی و غیرت عاشورایی بود که مردم ولایتمدار ایران رقم زدند گفت: فتنه گران در سال ۸۸ فکر کردند می‌توانند، تفکرات غلطشان رهبری را تحمیل کنند اما با شکست مواجه شده‌اند.

وی ریشه و منشا فتنه سال ۱۳۸۸ را نوعی انحراف دانست و افزود: این انحراف از نگاه نسبت به مسئولیت رقم خورد و دیگران تصور می‌کردند حقشان بود که آنان در قدرت باشند چون شرایطی ایجاد شده بود که برخی دلخور بودند و تصور می‌کردند می‌شود با اردوکشی خیابانی و آنچه قبل از آن سیاست فشار از پایین چانه‌‌زنی از بالا برای پیش بردن مطامع‌شان، طراحی کرده بودند به هدف برسند.

سنایی راد تصریح کرد: رهبر انقلاب در انتخابات سال ۸۸ از هیچ فرد خاصی حمایت نکرد بلکه از حق و حقوق ملت ایران و آرای آنها دفاع کرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ابراز داشت: برخی از کاندیداهای معترض کارهای تجمعات را شروع کردند اما وسط کار، کار از دست آنها خارج شد و میدان در دست منافقین و ضد انقلاب افتاد بود که با درایت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم این توطئه خنثی شد.

سنایی‌راد افزود: روز ۹ دی مردم به میدان آمدند، و ضمن اینکه وفاداری خود را به ولایت به اثبات رساندن مشت محکمی در دهان دشمنان انقلاب کوبیدند و نشان دادند که همیشه در کنار انقلاب و رهبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: ملت قهرمان ایران در دوره‌های حساس نظام با حضور خود در میدان دشمنان داخلی و دشمنان خارجی را غافل گیر کرده‌اند، به نوعی که ما این حضور را در تشییع شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی به عینه دیدیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: شهید سلیمانی حاصل تربیت صحیح اسلامی است و در خانواده‌ای بزرگ شده که شیر مادر پاک و نان پدر حلال بوده است.

وی ابراز کرد: شهید سلیمانی مردی از جنس شجاعت و غیرت بود و ایشان در خانواده‌ای بزرگ شده است که غیرت در آنجا حکم فرما بوده است.

سنایی‌راد با بیان اینکه فرهنگ دینی و تربیت اسلامی خروجی مکتب شهید سلیمانی است که از مؤلفه‌های مهم آن معنویت، عقلانبت و غیرت است گفت: شهید سلیمانی با کمترین هزینه توانست لشکری را تقویت کند که امروز کابوس آمریکا شود و ما این ترس را در وجود دشمنان به عینه مشاهده می‌کنیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: شهید سلیمانی یک فرد مردم‌دار به تمام عیار بود و در همه حال احترام به مردم را در اولویت خود قرار می‌داد و همین موضوع باعث شد در دل همه مردم عزیز باشد و نامش در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شود.

انتهای پیام/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا