زنجان

روحانیون همیشه در خدمت رسانی به مردم پیشتازند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در یادواره شهدای روحانی استان زنجان ضمن تبریک آغاز امامت امام عصر حضرت مهدی(عج)، اظهار داشت: یادواره شهدای طلاب در راستای کنگره ۳۵۳۵  شهید استان زنجان برای پاسداشت ٣٩ شهید این استان روحانی برگزار شده است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون همواره در خدمت رسانی به مردم و دفاع از اسلام و انقلاب پیشتاز هستند، اظهار کرد: روحانیون در میدان جهاد و مبارزه، دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت، مقابله با کرونا، فعالیت در قرارگاه معنویت و سلامت و… پیشقدم بوده و هستند. 

وی با بیان اینکه برنامه و فعالیت‌های مختلفی در کمیته طلاب و روحانیون در راستای کنگره ٣۵٣۵ شهید استان صورت گرفته است که مهم‌ترین آنها تجلیل از خانواده های شهدای طلاب، برگزاری ٢٣ یادواره شهدای روحانی در سطح استان، تالیف ۴جلد کتاب از جمله آنهاست، افزود: تهیه و تولید ۴ مستند از شهدای روحانی، تجلیل از روحانیون ایثارگر، نامگذاری حجرات حوزه‌ علمیه به نام شهدا، تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، مصاحبه با روحانیون رزمنده، جمع‌آوری ٢ هزار سند از شهدای روحانی، تهیه آلبوم شهدای روحانی، برگزاری نشست‌های روشنگری در بین علما نمونه‌ای از این فعالیت هاست.
بیگدلی با بیان اینکه بیش از ١٠ هزار نشست‌های بصیرتی توسط هادیان روحانی برگزار شده است، تاکید کرد: خوشبختانه مردم استقبال خوبی داشته و نتیجه مطلوبی حاصل شده است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد:  خداوند را شاکریم که توفیق برگزاری این یادواره برای گرامیداشت یاد و خاطره  شهداء به ویژه ٣٩ شهید روحانی استان زنجان فراهم شده است تا بتوانیم به مقام شامخ این عزیزان ادای دین کرده باشیم.

گفتنی است، در راستای کنگره ٣۵٣۵ شهید استان زنجان، یادواره شهدای طلاب و روحانیون با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی؛ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده شهدا و جمعی از مسؤولین استان زنجان برگزار شد. 

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-10-21 02:04:43

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا