خوزستان

روزهای تیره و تار خوزستانی‌ها در لیگ برتر/ سبقت گل‌های خورده از آمار مهاجمان

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، سه نماینده خوزستانی لیگ برتر فوتبال کشور، در سه هفته اخیر این رقابت‌ها موفق نشدند با پیروزی زمین بازی را ترک کنند.

سه تیم نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان در ۹ بازی انجام گرفته در هفته‌های هفتم، هشتم و نهم، مجموعاً هفت امتیاز به دست آورده‌اند که از این تعداد امتیاز، سه امتیاز سهم فولاد، سه امتیاز برای نفت مسجدسلیمان و سهم نفت آبادان تنها یک امتیاز بوده است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ۹ بازی گذشته خود تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است و با در اختیار داشتن کم خطرترین تیم لیگ در امر گل‌زنی، در قعر جدول رده بندی به همراه پدیده بحران زده و هوادار تازه وارد جا خوش کرده است.

این تیم تا کنون ۹ گل از حریفان خود دریافت کرده است که میانگین هر بازی یک گل، شاید برای خط دفاعی این تیم نسبتاً رضایت بخش باشد، اما میانگین امتیازات این تیم نشان می‌دهد که خط آتش منصوریان کاملا بدون زهر بوده و خطری روی دروازه حریفان ایجاد نمی‌کند.

نفتی‌ها در هفته دهم در آبادان میزبان تیمی هستند که از ۹ بازی گذشته خود صاحب دو امتیاز است و در مشکلات فراوان مالی، مدیریتی و فنی دست و پا می‌زند، اگر منصوریان نتواند از پس حریف هفته دهم خود برآید، فوتبال آبادان و چیدمان مربیان لیگ برتری احتمالاً باید منتظر اتفاقات دیگری باشد.

فولاد خوزستان که با عبدالله ویسی لیگ را شروع کرد، شاید وضعیت بهتری نسبت به دیگر هم‌استانی‌های خود داشته باشد، اما نمایش نا امید کننده شاگردان نکونام در سه هفته اخیر، علاقه‌مندان به این تیم را به تأمل وا داشته است.

قرمزپوشان اهوازی در سه بازی اخیر که دو مسابقه از آن در اهواز برگزار شده، تنها دو بار دروازه حریفان را باز کرد‌ه‌اند و متقابلاً، دو بار هم دروازه آنان باز شده، اما شاگردان نکونام در کمرکش جدول در انتظار روزهای بهتری به سر می‌برند.

فولاد با میانگین دریافت یک گل در هر بازی، نشان داده با تیم‌هایی همچون نفت آبادان که از لحاظ مهره و شرایط مالی با این تیم قابل قیاس نیستند، تفاوتی ندارد و خط حمله این تیم نیز با وجود بازیکنان با کیفیتی همچون پریرا و پاتوسی، تنها هفت بار در ۹ بازی اخیر موفق به باز کردن دروازه حریفان شده که سهم مهاجمان خارجی این تیم، پنج گل بوده است.

فولادی‌ها در هفته دهم میهمان گل‌گهری هستند که کورس سهمگینی با مدعیان عنوان قهرمانی بسته و سخت در خانه به تیم‌های دیگر امتیاز می‌دهد.

گل‌گهر نیز برای حفظ رکورد شکست ناپذیری خود در مقابل فولاد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و همین امر، کار شاگردان نکونام را در سیرجان بسیار سخت خواهد کرد.

نفت مسجدسلیمان با به‌ خدمت گرفتن فراز کمالوند به عنوان سرمربی، عملاً تمرکز خود را از مسائل فوتبالی منحرف ساخته و عمده اخباری که از این تیم به گوش می‌رسد، مشکلات مالی و ضعف‌های ساختاری بوده است، این تیم دست کمی از همتای آبادانی خود ندارد و روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

نفتی‌ها نیز همچون دیگر نمایندگان استان در سه بازی اخیر موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و موضوع جایی تعمق می‌یابد که متوجه می‌شویم آخرین و تنها پیروزی آنها مربوط به هفته دوم و مقابل تیم بحران زده پدیده در مشهد بوده است.

شاگردان کمالوند، پس از پدیده و نفت آبادان دارای بیشتری گل خورده هستند و با پنج گلی که در ۹ بازی گذشته وارد دروازه حریفان کرده‌اند، مجموع امتیازات خود را به هفت رسانده‌اند تا شاید در هفته‌های پیش‌رو، وجهه فنی این تیم رنگ تحول به خود گیرد.

مردان دیار نفتون در هفته دهم، باید در سرمای بی‌رحم تبریز به مصاف تراکتوری بروند که در خانه سخت به حریفان خود باج می‌دهد، حال اینکه در هفته پیش‌رو، پای پرشورها نیز همچون سایر هواداران فوتبال به ورزشگاه‌ باز خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا