خوزستان

روز بدون ابتلا در جنوب غرب خوزستان/ آغاز پذیرش بیماران غیر کرونایی در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان

به گزارش برگزیده های ایران از آبادان، شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، در خصوص آخرین آمار ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف خداوند و همراهی مردم عزیز در ۲۴ ساعت گذشته  هیچ مورد جدید مثبت نداشته‌ایم.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: طی روز گذشته نیز تنها یک مورد بستری داشتیم و ۳ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و خوشبختانه مورد فوتی نیز نداشتیم بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ها ۱۱ نفر است.

سلمان زاده اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۳۳۳۴۱۰ مورد بوده که از این تعداد ۱۷۹۳۰ نفر بستری و ۱۴۸۴۰ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شده اند.

وی تصریح کرد: با کاهش بستری‌شدگان ناشی از ابتلا به کرونا بعد از تخلیه، ضد عفونی و گندزدایی بیمارستان طالقانی آبادان پذیرش بیماران غیرکرونایی در این بیمارستان آغاز شد.

وی افزود: بیمارستان طالقانی آبادان از آغاز فراگیری کووید ۱۹ بطور کامل به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت، این در حالی است که این بیمارستان بزرگ یکی از مراکز مهم ارائه دهنده خدمات تخصصی و فوق تخصصی همچون قلب، جراحی، اورولوژی و ارتوپدی در جنوب غرب خوزستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا