Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
روز بدون فوتی کرونا در اردبیل با ۳۲ بستری جدید - خبرگزاری برگزیده های ایران
اردبیل

روز بدون فوتی کرونا در اردبیل با ۳۲ بستری جدید

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و خوشبختانه مورد فوتی ناشی از این بیماری وجود نداشت.

وی افزود: همچنین طی همین مدت خوشبختانه ۳۹ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۲۹ نفر رسید که نسبت به دیروز افزایش ۱۱ موردی داشته و از این تعداد ۳۳ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۳۹ بیمار نیز تحت نظر هستند.

تزریق بیش از یک میلیون و ۷۰۵ هزار دُز واکسن

حبیب‌زاده با اشاره به تزریق یک‌ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۵۳۲ دُز واکسن بر علیه بیماری کرونا در استان اظهار کرد: ۸۹۹ هزار و ۴۷۰ دُز واکسن مربوط به مرحله اول و ۷۶۳ هزار و ۳۶۰ دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون است.

وی تصریح کرد: همچنین تاکنون ۴۲ هزار و ۷۰۲ دُز واکسن کرونا در مرحله سوم برای جامعه هدف تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد در وضعیت زرد و شهرستان‌های خلخال، گرمی، بیله‌سوار، نیر، اصلاندوز، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

حبیب‌زاده با تاکید بر ادامه استفاده مردم از ماسک گفت: جلوگیری از شیوع بیماری کرونا علاوه بر واکسیناسیون نیازمند رعایت دقیق نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا