کردستان

روز بدون فوتی کرونا در کردستان/کاهش شمار بیماران مبتلا به کرونا در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج از شناسایی ۱۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

فرزین رضاعی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۶۸ نفر آنان در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سنندج ۲۵۸ نفر، سقز ۲۶ نفر، مریوان ۵۸ نفر، قروه ۱۶ نفر، بیجار ۱۱ نفر، کامیاران ۱۸ نفر، دیواندره ۱۶ نفر، بانه ۴۴ نفر، دهگلان ۱۲ نفر و سروآباد ۶ نفر به دلیل ابتلای به کرونا بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در ۲۴ ساعته گذشته تا کنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است، آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را یک هزار و  ۸۴۷ نفر اعلام کرد.

به گفته وی، تمامی جان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باختگان بر اثر کرونا در استان  به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده ‌اند.

رضاعی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و دو نوبت آن را تکمیل نمایید.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا