خوزستان

رویداد ایده‌محور کشاورزی دانش‌بنیان برگزار می‌شود

رویداد ایده‌محور کشاورزی دانش‌بنیان برگزار می‌شود

به گزارش برگزیده خوزستان ، پردیس علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید چمران اهواز ذیل رویداد فرجه، رویداد ایده‌محور کشاورزی دانش‌بنیان را برگزار می‌کنند.

محورهای رویداد شامل زراعت، اصلاح نباتات و گیاه‌پزشکی دانش‌بنیان، تولید دانش‌بنیان نیشکر و صنایع جانبی، تولید دانش‌بنیان خرما، جنگل، مرتع، بیابان و آبخیزداری دانش‌بنیان، آب، خاک و محیط زیست دانش‌بنیان، مکانیزاسیون و بیوتکنولوژی دانش‌بنیان، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، دام، طیور، شیلات و صنایع وابسته دانش‌بنیان، فناوری‌های نوین در حوزه زمین آماری و فرآوری در کشاورزی هستند.

اهدای جوایز به ایده‌های برتر، پذیرش ایده‌های برتر در مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز، سخنرانی و کارگاه آموزشی با ارائه گواهی و بازدید صنعتی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این رویداد است.

کلیه دانشجویان و علاقه‌مندان رشته‌های مرتبط، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، صاحبان فناوری و سرمایه‌گذاری، مخترعان، مبتکران، نخبگان و سایر علاقه‌مندان به حوزه کشاورزی و صنایع وابسته مخاطبین این رویداد هستند.

این رویداد دوشنبه ۹ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و مهلت ارسال ایده‌ها تا ۳۰ دی‌ماه خواهد بود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به نشانی http://forjeh.rscu.ir مراجعه کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا