مازندران

ریشه برخی از جرم‌ها بحث فقر فرهنگی است/ مردم ولی نعمت ما هستند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان بابل، یک‌شنبه هر هفته به نام یک شهید مراسمی در مسجد جامع شهر گتاب  برگزار می‌شود که با عنوان یک‌شنبه‌های شهدایی معروف است.

حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان بابل در مراسم یک‌شنبه‌های شهدایی شهر گتاب در جمع امام جمعه، اعضای شورای شهر گتاب،فرمانده انتظامی شهرستان بابل و مردم شهیدپرور شهر گتاب صحبت شد، اظهار کرد: اینکه ولی نعمت ما مردم هستند، خیلی مهم است.

وی گفت: در راه انقلاب شهیدان بسیاری رفتند و جان‌شان را تقدیم انقلاب، نظام و امام کردند و حتی برخی تا آن لحظات آخر چشمان‌شان باز شد که تحلیل باز بودن چشمان شهیدان را می‌توانیم اینگونه بیان کنیم که ما در مقابل خون شهدا مسؤولیت داریم.

دادستان شهرستان بابل بیان کرد: اینکه  مدیری بر صندلی تکیه بزند و به مردم خدمت نکرده و در مسیر آرمان‌های شهدا گام برندارد واقعا جای تاسف دارد.

این مسؤول با طرح این سوال که چه کسی باید پاسخ خانواده‌های شهیدان را بدهد؟ تصریح کرد: مسؤولی که دنبال فساد است و آن کسی که ارز ۴۲۰۰ تومانی می‌گیرد واردات می‌کند و یا کار دیگر باید بدانند که روز قیامت باید جواب شهدا را بدهند.

ملاکریمی با تاکید بر اینکه امروز ما افتخار می‌کنیم به‌عنوان خدمتگزار مردم هستیم و باید در مسیر شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید پاسخگوی خون شهدا باشند درست است کاستی‌ها در این نظام وجود دارد و هر انقلابی آسیب و افتی وجود دارد و در این نظام هم مستثنی نیست ولی همه باید تلاش و اهتمام کنند.

وی با بیان اینکه در کنار برخی مسائل اقتصادی ریشه برخی از جرم‌ها بحث فقر فرهنگی است، اضافه کرد: ماموران پلیس شبانه‌روزی در حال تلاش هستند و خواب را از چشم متهمان می‌گیرند ولی باید بدانیم باتوجه به اینکه بخش زیادی جرم به بحث فقر فرهنگی برمی‌گردد و همه ما رسالت داریم.

دادستان شهرستان بابل با اعلام اینکه برخی مسؤولان گوش‌شان به دنبال حرف‌های صالح نیست و دوست دارند  توپ را به زمین دیگری بیندازند، تصریح کرد: امنیت حرف اول و خط قرمز ما است و قانون فصل‌الخطاب است.

ملاکریمی در پایان با اشاره به اینکه امروز افتخار ما این است که هر چه داریم از شهدا است، گفت: شهدا با تمام توان برای مردم، مملکت و رهبری سربازی کردند و مدیران هم باید بدانند به پاس زحمات شهیدان در این جایگاه هستند و باید قدردان جان‌فشانی‌های شهدا باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا