زنجان

زمین مورد نیاز کنگره ۶۰ تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، محسن افشارچی در بازدید از کنگره ۶۰ (جمعیت احیای انسانی) اظهار کرد: مشکلات این محل را دیدم اما به عقیده من اینجا زندگی وجود داشت.

استاندار زنجان گفت: در کنار مشکلاتی که کنگره داشت،  قول دادیم که مشکل زمین اینجا حل شود و امیدواریم در اسرع وقت این زمین در اختیار کنگره قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیش از این هم خیرین کمک خوبی به کنگره کرده‌اند، گفت: ما در تلاش هستیم کمک‌های مساعدی به کنگره بکنیم تا روش و اقدامات موثر خود را بیش از پیش انجام دهد.

افشارچی با بیان اینکه باید به سمت کلان اقتصاد برویم که آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کند، افزود: برای حصول این نتیجه باید کمک‌هایی به صورت خاص انجام دهیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کنگره ۶۰ گفت: در ارتباط با بازتوانی معتادان اقدامات متعددی انجام می‌شود که در ابتدا ترک اعتیاد آنها، بازگشت به زندگی، آموزش و در نهایت اشتغالزایی برای آنهاست.

فاطمه رضایی با اشاره به اینکه در این کنگره هم پیشگیری از بازگشت دوباره معتادان به چرخه اعتیاد مطرح است، تصریح کرد: در گام نخست بحث کمک و حمایت اجتماعی این افراد را داریم که به مراکز درمانی معرفی شوند و مراحل درمانی را طی کنند.

وی به بحث حرفه‌آموزی این افراد نیز اشاره کرد و گفت: بحث حرفه‌آموزی و اشتغال این افراد هم باید از طریق کارخانجات انجام می‌شود تا بتوانیم برایشان اشتغالزایی کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از کمک به گروه‌های «همتا» برای قطع زنجیره اعتیاد هم خبر داد و افزود: از طریق برگزاری جلسات مختلف و همچنین کمک به سایر گروه‌های ترک اعتیاد به دنبال حل مشکلات این افراد هستیم.

وی با اشاره به اینکه کنگره تاکنون حرکت خوبی در شهرستان‌های زنجان، هیدج و قیدار آغاز کرده است، افزود: شعبه هیدج و قیدار به لحاظ مکانی مشکل ندارند و امیدواریم مشکل مکان شعبه زنجان نیز با کمک استاندار حل شود

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2022-01-01 10:06:02

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا