زنجان

زنجان شهر پروژه‌های نیمه تمام است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، داود حسنی پزشک متخصص و فرزند شهید در دیدار رئیس‌جمهور با نخبگان ضمن قدردانی از تلاش ۱۰۰روزه دولت اظهار کرد: در استان زنجان خیرین زیادی داریم و گروه‌های جهادی هم کمبود امکانات و تخت‌های پزشکی را جبران کرده و نیاز کمتری احساس می‌کنیم، اما لازم است که دولت به بخش پزشکی توجه ویژه کند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه یکی از مقوله‌های مهم در پزشکی، طب سنتی است، گفت: به عقیده بنده برنامه‌ریزی درست در زادآوری سالم بسیار مهم است، چون از طرفی موجب جوان سازی جمعیت می‌شود و اگر درست عمل نشود در افزایش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار خواهد بود. 

حسنی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام پزشکی در زنجان گفت: بحث مرکز سوانح سوختگی و مرکز پزشکی حاج رجبعلی مقدم، بحث تکمیل مراکز دانشگاهی و سلف سرویس مرکزی نیازمند یاری دولت هستند که امیدواریم در این باره توجه ویژه دولت را شاهد باشیم‌.

وی با اشاره به ظرفیت‌های زنجان در بحث تولیدات پزشکی گفت: امیدواریم زنجان قطب تولید تجهیزات پزشکی شود.

عضو شورای شهر زنجان همچنین بر لزوم حل مشکلات زیست محیطی نیز تاکید کرد و گفت: شرکت‌های آلاینده که بوی آن به مشام می‌رسد، افزایش بیماری‌های واگیردار، بحث پسماندهای محیط زیست و تاثیر آن در سلامتی از مباحثی است که باید مورد توجه ویژه دولت قرار گیرد.

حسنی با اشاره به مهجور باقی ماندن ورزش در استان زنجان گفت: ورزش قهرمانی به عنوان پایه اصلی تامین سلامت مردم است که متاسفانه مشکلات در این حوزه از مدیریتی به مدیریت دیگر انتقال می‌یابد و فقر امکانات ورزشی زنجان را تنزل داده است.

وی تصریح کرد: امروز زنجان شهر پروژه‌های نیمه تمام است و ما هزاران پرونده عدم تعیین تکلیف شده را داریم.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق


 2021-11-20 02:05:03

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا