کهگیلویه و بویراحمد

ساخت مستند از قاتلان رانندگان تاکسی در یاسوج/ملک‌حسینی: در برخورد با جرائم خشن کوتاهی وجود ندارد

سید علی ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص اعدام زن و شوهر قاتل رانندگان تاکسی در یاسوج گفت: تا زمانی که اسلحه در دست مردم است باید شاهد جرائم خشن باشیم.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: اسلحه را نمی‌توانیم با زور جمع کنیم بلکه باید فرهنگ‌سازی شود که اصحاب رسانه و هنر باید در این خصوص مشارکت و همکاری کنند تا این فرهنگ نادرست نگهداری و استفاده نادرست از اسلحه جمع شود.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی در برخورد با جرائم خشن هیچ‌گاه کوتاهی و مماشات نکرده و برخوردهایمان با جرائم خشن را ادامه می‌دهیم.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال چندین قصاص صورت می‌گیرد، گفت: هیچ‌گونه کوتاهی با کسانی که قتل انجام داده‌اند صورت نگرفته است.

ملک‌حسینی با اشاره مجدد به مشکلاتی که سلاح برای استان ایجاد کرده گفت: تا وقتی سلاح درخانه‌های تک‌تک ماست باید شاهد چنین حوادث تلخ و تکان دهنده‌ای باشیم.

وی با اشاره به اینکه در اجرای مجازات چه در مرحله رسیدگی و مراحل دیگر کوتاهی صورت نگرفته که نمونه آن زن و شوهر قاتل سریالی در استان بود گفت: با این زن و شوهر زمانی که در زندان بودند مفصل صحبت کرده‌ایم و با کمک صدا و سیما مستندی تولید خواهد شد که برای فرهنگ‌سازی تا پایان امسال پخش می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا