کردستان

سازمان حقوق بشر باید از مردم مظلوم فلسطین دفاع کند

سازمان حقوق بشر باید از مردم مظلوم فلسطین دفاع کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خداوند متعال انسان را موجودی مهربان خلق کرده چرا که خلیفه خداوند بر روی زمین است، متاسفانه جنایت رژیم صهیونیستی به یکی از بیمارستان های غزه دل هر مسلمانی را به درد آورد که این اتفاق دور از انسانیت است.

وی افزود: این حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم اشغال‌گر قدس به بیمارستان المعمدانی و شهادت و زخمی شدن کودکان و زنان، مسلمانان جهان را دغدار کرده و واقعا برای هر انسانی جای سوال است که رژیم کودک کش صهیونیست بوی از انسانیت برده یا نه، چون که این جنایت رژیم صهیونیست از هر حیوان درنده ای بدتر است.

امام جمعه سنندج، ضمن انتقاد از سازمان حقوق بشر بیان کرد: سازمان حقوق بشر باید مدافع مردم بی گناه و مظلوم جهان باشد اما متاسفانه در مسئله فلسطین هیچ قطعنامه ای را صادر نکرده در حالی که باید این سازمان از مردم مظلوم دفاع کند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: پیامبراکرم(ص) در جنگ هایی که شرکت کردند می فرمودند نباید کودکان، پیرمردان و پیرزنان کفار را مورد تهاجم قرار داد و این دیدگاه اسلام است اما متاسفانه امروز رژیم صهیونیست با حمایت آمریکای کودک کش تمام مردم جهان را تاسف بار و داغدار کرده است.

وی گفت: با حمله رژیم صهیونیست به یکی از بیمارستانهای غزه بیش از یک هزار زن و کودک کشته و زخمی شدند و این نشان می دهد که آمریکایی که دم از انسانیت و حمایت از حقوق بشر دارد تنها از جنایتکاران دفاع کرده و به دنبال آشوب میان دیگر کشورها است.

امام جمعه سنندج، یاداور شد: طبق آیه قرآن کریم «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمیعاً» بیانگر آن است و آن این‌که مسلمانان همگی باید حول یک محور جمع شوند و حرکت کنند تا وحدتشان حفظ شده و از هرگونه تفرقه جلوگیری شود لذا می طلبد همه مسلمانان جهان به خود بیایند و این آیه را سر لوحه جهان وحدت بدانند چرا که اگر امروز مسلمانان با هم اتحاد نداشته باشند مسئله غزه در کشورهای دیگر تکرار می شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا