بوشهر

سخنگوی سپاه: نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست/ برخی از کشورها آرزوی استقلال را دارند

به گزارش برگزیده های ایران از عسلویه، مراسم گرامیداشت هفته بسیج ظهر امروز با حضور سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پایگاه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام  پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

رمضان شریف در این مراسم اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی است برای مرور عملکرد بسیج در دهه‌های گذشته و بیان و انتقال این رشادت‌ها به نسل جوان کشور که توفیق درک مسائل اویل انقلاب را نداشته‌اند، است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: استقلال گوهر ارزشمندی است که خیلی از کشورها آرزوی دست یافتن به آن را دارند، که با رشادت‌های شما عزیزان و نسل‌های قبل این نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از امام عزیز (ره) ، به آن دست یافتیم.

وی عنوان کرد: بنا به فرمایشات مقام‌معظم رهبری لازم هست که در کشور یک جهاد تبیین راه بیافتد تا دست آوردهای عظیمی که توسط جهادگران و مهندسان رقم خورده است به نسل امروز بازگو کنیم تا دشمن نتواند روحیه امید را از این نسل بگیرید.

این مقام مسؤول اظهار کرد: علیرغم تمام دشمنی‌ها و تحریم‌ها امروزه با تلاش شما جهادگران بسیجی شاهد آن هستیم که به نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۹۴ درصد از مردم کشور از نعمت گاز و بیش از ۹۸ درصد از نعمت برق برخوار هستند و این قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

شریف تصریح کرد: یکی از اشتباهات استراتژیک دشمن در رابطه با حمله نظامی اویل انقلاب، که به امید خام شکست نظام نوپای جمهوری اسلامی رقم زدند، عدم محاسبه رابطه عمیق معنوی مردم و امام (ره) بود که باعث شد که به کوچک‌ترین اهداف خود دست نیابند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: به برکت دفاع مقدس و نیروهای‌های مسلح یک امنیت صد درصدی برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

انتهای پیام/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا