سلامت

سردار اشتری: پرستاران با منش زینبی خوش می‌درخشند

به گزارش برگزیده های ایران از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز شنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت به ویژه شهیدان عرصه سلامت و شهدای انتظامی را گرامی میداریم و برای فرماندهی معزز کل قوا مقام معظم رهبری مدظله العالی آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامت داریم.

وی با تبریک روز پرستار افزود: میلاد بانوی کربلا، پیام آور عاشورا و بانوی صبر و استقامت را به همه مردم عزیز ایران اسلامی و همکارانم در سراسر کشور تبریک می گویم.

فرمانده کل انتظامی کشور با خداقوت به کادر درمانی، پزشکی و پرستاری سراسر کشور تأکید کرد: امید است که همه ما بتوانیم با تأسی از حضرت زینب(س) موجبات رضایت خداوند را فراهم کنیم و فرصت خدمت به خلق به ویژه بیماران را در کسوت پرستاری قدر بدانیم.

سردار اشتری با اشاره به پیشینه شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور مطرح کرد: همکارانم در بیمارستان های انتظامی کشور در تمامی ایامی که این ویروس منحوس در حال جولان بود، مجاهدانه و ایثارگرانه پای کار بودند و شاهد جانفشانی شبانه روزی عزیزان مان تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا هستیم.

وی با اشاره به خدمات دهی مراکز درمانی انتظامی در سراسر کشور به آحاد مراجعان خاطرنشان کرد: در این ایام، امکانات و خدمات بیمارستانی و درمانی مان را صرفا معطوف به همکاران و خانواده های محترمشان نکردیم بلکه درهای بیمارستان های انتظامی و مراکز درمانی مان به روی آحاد مردم و مراجعان باز بود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به نظرسنجی های صورت گرفته در خصوص کم و کیف خدمات درمانی خاطرنشان کرد: ارزیابی ها بیانگر رضایت مندی از شیوه ارائه خدمات درمانی در بیمارستان های انتظامی کل کشور است؛ البته بنا داریم ظرفیت پذیرش را در کنار ارتقاء تجهیزات و امکانات درمانی ارتقاء دهیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با قرائت پیام مقام معظم رهبری مدظله العالی همزمان با هفته ناجا بیان کرد: معظم له در این پیام سراسر عنایت و محبت آمیز بر ارتقاء قدر و منزلت پلیس تأکید داشتند. بنابراین همه ما باید تلاش کنیم که با خدمات دهی مطلوب بیر قدر و منزلت انتظامی کشور بیافزاییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب طرح جامع ساختار و سازمان انتظامی کل کشور توسط فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی تصریح کرد: این اتفاق مبارک و توجه و عنایت معظم له به انتظامی کل کشور، جای بسی شکرگزاری دارد و بایستی بدانیم که یکی از دستاوردهای تحقق این مهم ارتقاء جایگاه سازمانی و منزلت همکاران عزیزمان در سراسر کشور است و با علم به این مهم بایستی تلاشمان را برای خدمت روزافزون مضاعف کنیم.

سردار اشتری توجه ویژه به کادر پزشکی، درمانی و پرستاری را از اولویت های اصلی دانست و گفت: همواره قدردان تلاش شبانه روزی همکارانم در حوزه درمان هستیم و در این راستا اقدامات مان را دنبال می کنیم.

وی با اشاره به هوشمندسازی پلیس یادآور شد: در این فرآیند معاونت بهداد انتظامی کل کشور می تواند پیشگام و پیشرو باشد یعنی با بهره مندی از هوشمندسازی، خدماتی چون غربالگری، ارائه خدمات درمانی و … را تسهیل و تسریع کند. البته در این مسیر، گام هایی برداشته شده و بایستی با قوت و مستمر ادامه داشته باشد.

سردار اشتری با تأکید بر این که کادر پزشکی، درمانی و پرستاری بیمارستان های ۹گانه انتظامی کل کشور سرمایه های ارزشمند ما هستند، گفت: افتخار می کنیم که پرستاران ما با حجاب و منش زینبی، رعایت موازین شرعی و اخلاقی در انجام وظیفه و خدمت به بیماران خوش می درخشند.

در این آیین از پرستاران نمونه بیمارستان های انتظامی کشور با اهداء لوح قدردانی به عمل آمد.

روز ۱۹ آذر ماه مصادف با ۵ جمادی الاولی ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار نامگذاری شده است.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا