سیستان و بلوچستان

سرلشکر باقری: امنیت در مرزهای سیستان و بلوچستان ارتقا یافته/ اشراف اطلاعاتی در مرزها در حال توسعه است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان سرلشکر محمد باقری در حاشیه بازدید از کشفیات مواد مخدر در زاهدان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اکنون سرمایه‌گذاران در این استان که دارای توانمندی ذاتی و ظرفیت‌های کارآمد و ارزشمند است، می‌توانند با خیال راحت سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: شاخص‌ها نشان از ارتقای امنیت در مرزهای سیستان و بلوچستان دارد که این مهم حاصل تلاش عزیزان مرزبان ما در نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: مرزهای آبی و خاکی سیستان و بلوچستان  وضعیت بهتری پیدا کرده و در بازدیدهای روز گذشته تا امروز صبح  از مرزهای این استان وضعیت نسبت به گذشته تحول مثبت چشمگیری داشته است. 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شرارت، ناامنی و قاچاق در مرزهای جنوب شرق کشور کاهش یافته که این مهم حاصل تلاش چشمگیر شبانه روزی مرزبانان عزیز ما در نیروی انتظامی و سپاه پاسداران است. 

وی تصریح کرد: هم اشراف اطلاعاتی و هم اقدامات عملیاتی در مرزهای سیستان و بلوچستان به لطف خدا توسعه داشته و از جانب کشور همسایه (پاکستان) نیز اقدامات مناسبی در جهت ایجاد موانع مرزی، توسعه پاسگاه‌ها و ازدیاد نیروهای مدافع مرز انجام شده است.

سرلشکر باقری ادامه داد: همه این اقدامات کشور همسایه در هماهنگی کامل با مرزبانان جمهوری اسلامی ایران بوده که در مجموع باعث ارتقا امنیت و تبدیل این مرز به یک مرکز صلح و دوستی و امنیت پایدار شده و  این مناسبت‌ها ادامه خواهد داشت. 

وی بیان کرد: در موضوع امنیت مرز نیروی انتظامی نقش اساسی دارد  و مرز داخل ایران و پاکستان به همدیگر متصل‌اند و طبیعتا یک زنجیره به هم پیوسته در خلال همکاری مجموعه‌ها با هم شکل می‌گیرد. 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نیروی انتظامی هم در مرز و هم در داخل مسوولیت‌های اساسی بر عهده دارد تصریح کرد: برای توسعه اشراف اطلاعات فنی چه تصویری و چه الکترونیکی کارهای ارزشمندی هم از جهت نصب دوربین‌های گوناگون، پروازهای پهپادی و فعالیت‌های الکترونیکی در مرزها انجام شده که روز به روز در حال توسعه بوده و قطعا امنیت کامل مناسب‌تری را فراهم خواهد کرد.
 
انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا