بوشهر

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد دلاری در پارس جنوبی عدالت را برقرار نکرد

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، جعفر کوشا در همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در بوشهر اظهار داشت: ایران توسعه مند تحت لوای حکومت قانون رویای شیرین همه ما است.

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: قانون خوب در هر کشور زیربنای توسعه و توانایی متکی برد انایی است.

وی بیان داشت: وضعیت جامعه وکالت وخیم است و صدای جامع وکلا در تاریخ حقوق این کهن طنین انداز است.

کوشا بیان کرد: امروز و فردا مردم قضاوت خواهند کرد چه کسانی برای عدالت و آزادی فریاد زدند و چه کسانی برای تعارض منافعه دچار شبهه شده‌اند.

 

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد دلاری در پارس جنوبی

احمد محمدی زاده نیز در این مراسم اظهار داشت: عدل اساس ملک و مملکت است به همین دلیل است که در مذهب تشیع نیز عدل را از اصول دین شناخته و باید به آن اعتقاد راسخ داشته باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: با وجود حجم عظیم سرمایه‏‌گذاری و عمران و آبادی که در مناطق جنوب این استان انجام شده است اما در مراجعه به مردم این منطقه عدالت گمشده‌‏ای مهم  است که باعث احساس رنجش خاطر مردم این مناطق شده است.

وی گفت: باید عدالت در این منطقه به گونه‌ای برقرار شود که همه مردم با شرایطی مساوی از مزایای صنایع پیرامونی برخوردار شوند.

محمدی زاده اضافه کرد: اکنون با همه سرمایه‌گذاری‌ها داخل فنس‌ها شرایط آباد است ولی بیرون از این فنس‌ها خبری از آبادی و عمران ایده آل میزبانان صنایع دیده نمی‌شود.

استاندار بوشهر گفت: همچنان حلقه گمشده در کشور، عدالت است، با وجود سرمایه گذاری‌های کلان در کشور از جمله سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد دلاری در پارس جنوبی، اما همچنان نتوانستیم عدالتی برقرار کنیم تا مردم از این ظرفیت‌ها به صورت یکسان بهره ببرند.

وی با بیان اینکه وکالت شغل نیست بلکه رسالت است گفت: کسانی که در این عرصه فعالیت دارند، در مسیر تقویت اساس حاکمیت و مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش فارس، چهلمین همایش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای کشور به مدت دو روز در بوشهر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا