فارس

سرمربی فجر شهید سپاسی: فجر از نظر فنی پیشرفت کرده است

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی امروز در نشست خبری این بازی گفت: همه بازی ها در لیگ سخت است و همه تیم ها برای گرفتن امتیاز و پیروزی تلاش می کنند که تیم فولاد هم از این موضوع مستثنی نیست.

وی افزود: تیم های مدعی در لیگ برتر فوتبال برای گرفتن ۳ امتیاز و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند و تیم هایی مثل فجر شهید سپاسی و هوادار که امسال به لیگ برتر صعود کردند برای بهبود شرایط با حریفان رقابت می کنند.

او ادامه داد: تیم فجر هفته به هفته از لحاظ فنی پیشرفت کرده و نتایج هم موید این موضوع است و تیم فولاد خوزستان از بازیکنان باکیفیتی تشکیل شده که در ۲ فصل کذشته کنار هم بازی کرده و به هارمونی خوبی دست یافتند ولی تمام تلاش ما برای گرفتن امتیاز و حتی پیروزی مقابل فولاد است.

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز اضافه کرد: هواداران و مسئولینی که در این استان سمتی دارند این موضوع را فراموش نکنند که؛ فجر بعد از چندسال به لیگ برتر صعود کرد و در حال حاضر هم از امکانات مالی و زیر ساختی خوبی در مقایسه با سایر تیم ها برخوردار نیست. از آنها میخواهم که انصاف را در خصوص نتیجه گیری تیم داشته باشند.

وی اظهار کرد: سطح توقع نباید بالا برود چون از اول فصل اعلام کردیم امسال باید شرایط فحر در لیک برتر تثبیت شود و برای سال آینده برنامه ریزی بهتری جهت نتیجه گیری داشته باشیم.

کلانتری بیان کرد: تازه به هفته هشتم رسیدیم ، نباید با یک باخت کام خود را تلخ کنیم یا با یک برد از فجر انتقاد کنیم. از همه می خواهم در کنار تیم فجر باشید چرا که به نام شهید مزیت است و هرکسی که بخواهد سنگ اندازی کند کار درستی انجام نداده است. امیدوارم آخر فصل با نتایج خوبی که می گیریم کام هواداران را شیرین کنیم.

انتهای پیام/ف
 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا