مازندران

سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، در آستانه برگزاری مراسم معارفه استاندار جدید مازندران محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، حشمت‌اله علی‌نژاد را به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران منصوب کرد.

در حکم وزیر علوم برای سرپرست جدید دانشگاه مازندران، آمده است، انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارایه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران‌علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی‌علمی، توسعه همه‌جانبه ‌علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

حشمت‌اله علی‌نژاد،دارای دکترای تخصصی شیمی آلی و عضو هیات علمی و استاد تمام دانشگاه مازندران است که پیش از این معاون اداری، مالی و نماینده وزیر در هیات ممیزه و رئیس دانشکده شیمی این دانشگاه بوده است.

به گزارش فارس، این دومین انتصاب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در استان مازندران است، زلفی گل پیش از این تغییرات مدیریتی را در دانشگاه علوم پزشکی بابل ایجاد کرده است.

پس از فعالیت دولت سیزدهم، تغییرات مدیریتی در  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری مازندران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و رئیس دانشگاه مازندران ایجاد شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/غ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا