خوزستان

سلامت‌نژاد: اداره آموزش و پرورش با کمبود ۸۰ نفری معلم و کادر اموزشی مواجه است/ مسئولان آموزش و پرورش استان به تماس‌های ما پاسخ نمی‌دهند

سلامت‌نژاد: اداره آموزش و پرورش با کمبود ۸۰ نفری معلم و کادر اموزشی مواجه است/ مسئولان آموزش و پرورش استان به تماس‌های ما پاسخ نمی‌دهند

به گزارش برگزیده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد امامت جمعه بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام کاظم سلامت نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیان داشت: برای پیگیری این موضوع، چندین بار با مسئولان آموزش و پرورش استان خوزستان تماس برقرار کرده‌ام اما پاسخ تماس‌ها و پیام بنده را نمی‌دهند؛ واسطه هم فرستادیم که نتیجه ای حاصل نشده است.

وی ادامه داد: فرزندان ما در بندر ماهشهر به مدرسه می‌روند اما کلاس آن‌ها معلم ندارد و سه پیشنهاد هم ارائه کردیم؛ استفاده از معلمان نهضت سوادآموزی و استفاده از طلبه‌های جهادی دو راهکار حل این مشکل است.

خطیب جمعه بندر ماهشهر در خصوص راهکار سوم اظهار داشت: همچنین مطلع شدیم تعدادی زیادی از داوطلبان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش امتیاز قبولی را کسب کرده‌اند اما در مصاحبه به دلیل متفاوت بودن مصاحبه‌گرها و یکسان نبودن مصاحبه‌ها، پذیرفته نشده‌اند و اکنون کلاس‌های درس بندر ماهشهر معلم ندارد.

وی متذکر شد: این مسئله باید به طور جدی پیگیری شود و مراتب اعتراض خود را از این تریبون به آموزش و پرورش استان خوزستان اعلام می‌کنم.

سلامت نژاد در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: خداوند در قرآن، قانون قطعی خود را غلبه راه پیغمبران قرار داده است و وعده الهی، پیروزی و نصرت رزمندگان در راه خدا است.

امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، طوفان الاقصی شکست غیرقابل ترمیم صهیونیست‌ها بود، است و خواهد بود و مجاهدان فلسطینی هیمنه پوشالی اسرائیل را با پاراگلایدر که در جنگ‌های صد سال پیش استفاده می‌شد، در هم‌شکستند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون و پس از گذشت چند روز از آغاز طوفان الاقصی، رزمندگان فلسطینی همچنان در حال پیشروی در سرزمین های اشغالی هستند که نشانگر شکست هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها است.

سلامت نژاد در پایان افزود: بعضی اکنون در تلاش برای مظلوم جلوه دادن اسرائیل هستند و می‌گویند فلسطین جنگ را شروع کرده است اما نمی‌گویند که صهیونیست‌ها ۷۵ سال در حال کودک‌کشی در فلسطین هستند و مدتی پیش به مسجدالاقصی جسارت کردند؛ این حمله پاسخ جنایات صهیونیست‌ها بود.

گفتنی است؛ پس از اقامه نماز جمعه این هفته بندر ماهشهر و همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ازمصلای امام خمینی(ره) تا میدان امام حسین(ع) با حضور پرشور مردم ولایتمدار بندر ماهشهر برگزار شد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا