زنجان

سواراکاران برتر استان زنجان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان (سال ۱۴٠٠)، در رده C ؛گروه سنی بزرگسالان (بالای ١٨ سال)، گروه مالکین، گروه سنی نوجوانان و گروه سنی نونهالان  با حضور ٢٨ سوارکار برگزار شد.
 
در این رقابت‌ها و در گروه سنی بزرگسالان، قهرمان استان در سال١۴٠٠ ارشیا نجفی نیا با اسب فلوشیا از باشگاه سوارکاری کالسکه طلایی زنجان و نیوشا نجفی نیا با اسب لاکی لیدی از باشگاه کالسکه طلایی مقام‌های اول و دوم و ابوالفضل افتخاری با اسب تارخ از باشگاه المپیک مقام سوم را کسب کردند.
 
در گروه مالکین غیر حرفه‌ای میثم مرادی با اسب پیتر از خرمدره مقام قهرمانی را کسب کرد و سام نوروزی با اسب هانی از خرمدره مقام دوم و سولماز اویسی با اسب هیرسا از کالسکه طلایی حائز مقام سوم شدند.

در گروه سنی نوجوانان قهرمان استان در سال ١۴٠٠، سها غلامیان با اسب سرآمد از باشگاه سوارکاری کالسکه طلایی و مقام دوم برای محمدرضا اسماعیل نعلبند با تورنادو از باشگاه سوارکاری سام خرمدره و مقام سوم برای متین بهشتی با یاقوت از باشگاه سوارکاری المپیک زنجان بود.

در گروه سنی نونهالان نیز حسام شریفی با اسب کیارش فایتر از خرمدره قهرمان استان در این رده و بردیا نعیمی با ثریا هورس مقام دوم از خرمدره و متین کاظمی با آلیس از زنجان مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است، این مسابقات بدون حضور تماشاچی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.
انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-11-23 10:04:29

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا