خوزستان

سیدعباسی: اگر کوزین نیاید من سرمربی شهر خودرو خواهم ماند

به گزارش برگزیده های ایران از آبادان، هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور برای تیم‌های بالانشین و قعرنشین جدول از حساسیت بالایی برخوردار است.

در این هفته مقارن با برگزاری دیدارهای حساسی از جمله استقلال تهران و سپاهان در صدر جدول، در قعر جدول نیز دو تیم صنعت نفت و پدیده در آبادان به مصاف هم خواهند رفت تا مصاف فانوس به دستان لیگ را برگزار کنند.

این دیدار گرچه برای نفتی‌ها اهمیت دوچندانی دارد، اما نماینده خراسان نیز تحت فشار شدید افکار عمومی به آبادان آمده است تا شاید بتواند پس از هفته‌ها، با امتیاز از زمین بازی خارج شود.

از سوی دیگر، داود سیدعباسی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری دائمی این تیم در لیگ جاری، قصد دارد تا توانایی‌هایی خود را به رخ مدیران این باشگاه بحران زده بکشاند تا شاید نخستین تجربه سرمربیگری وی روی نیمکت پدیده، با نتیجه جالب‌انگیزی همراه باشد.

در آن سوی میدان نیز، صنعت نفت آبادان نیز پس از پشت سر گذاشتن چن بازی سهمگین مقابل تیم‌های تراکتور، پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر، آمده تا مقابل همسایه جدولی خود در قعر جدول نفسی تازه کند و روند امتیاز گیری خود را از حریفان آغاز کند، بر همین اساس، عصر چهارشنبه آبادان شاهد یک دیدار هیجان‌انگیز در دو تیم رده پانزدهم و شانزدهم جدول خواهد بود.

سرمربی تیم شهرخودروی مشهد، ضمن ابراز خوشحالی از حضور مجدد در آبادان و تشکر از مسئولان تیم صنعت نفت مبنی بر در اختیار گذاشتن کمپ این تیم برای تمرین، گفت: بازی فردا پایاپای خواهد بود و در جدول هم دو تیم به هم نزدیک هستند، از تیم نفت آبادان شناخت تقریبی داریم، این تیم، تیم خوبی است که جایگاه آن در این مکان از جدول نیست.

سید عباسی افزود: ما می‌دانیم که صنعت نفت فوتبال را خوب بازی می‌کند و فوتبال در ژن این تیم است، برای همین تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.

وی در خصوص وضعیت کادر فنی این تیم وی تصریح کرد: اگر قرار باشد که کادر فنی خارجی به تیم اضافه شود تنها گزینه آقای کوزین خواهد بود و اگر آمدن این مربی خوب و حرفه‌ای به مشهد منتفی شود طبق توافق و مسئولان شهر خودرو فعلا من سرمربی این تیم خواهم بود.

سیدعباسی در خصوص غایبان احتمالی تیمش گفت: در بازی فردا احسان حسینی و ابوالفضل عکاشه به دلیل مصدومیت همراه ما نخواهند بود.

سرمربی تیم شهرخودروی مشهد در خصوص مالکیت این تیم، یادآور شد: من با مدیران شهر خودرو با من به توافق رسیده‌‌اند و من سرمربی تیم شهر خودرو هستم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا