چهارمحال و بختیاری

شرکت‌های دانش‌بنیان استان بدون محدودیت از تسهیلات تبصره ۱۸ برخوردار می‌شوند

شرکت‌های دانش‌بنیان استان بدون محدودیت از تسهیلات تبصره ۱۸ برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، محمدکاظم منزوی در ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان این استان افزود: باید زمینه ای فراهم کرد تا شرکت های دانش بنیان بتوانند ایده های خود را تجاری کنند و وارد بازار شوند.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان کارهایی در استان شروع و زیرساخت های لازم از جمله زمین برای این شرکت ها در شهرک صنعتی شهرکرد فراهم شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین می توان محدودیت های موجود در صندوق های نوآوری و شکوفایی را از طریق تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ جبران کرد از همین رو این قول را به این شرکت ها می دهیم که مطابق ضوابط موجود می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند و محدودیتی برای آنها وجود ندارد.

منزوی خاطرنشان کرد: اگرچه قبول داریم که شرکت های دانش بنیان با تنگناها و موانعی روبرو هستند اما تمام تلاش مسئولان بر این است که از ظرفیت های موجود در راستای رفع این چالش‌ها بهره گرفته و بستر مناسبی برای توسعه فعالیت های دانش بنیان در استان فراهم شود.

وی افزود: بنا بر پیشنهادهای موجود درصدد هستیم تا نمایشگاه عرضه محصولات دانش بنیان را در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار کنیم.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا