فارس

شریعتی: استقلال اقتصادی پاشنه آشیل جمهوری‌ اسلامی است/ شاخص امیدواری با سفرهای استانی دولت افزایش پیدا کرده است

به گزارش خبر‌گزاری‌ فارس از شیراز، مالک شریعتی امروز در همایش حماسه ۹ دی نماد‌ عزت، استقلال و بصیرت که در سالن‌ صدرا و سینای دانشگاه شیراز‌ برگزار شد‌، اظهار داشت: هرگاه فاصله انتظار و امید با عمل نزدیک‌ شود، آنگاه به‌ نظام‌ پایدار‌ دست‌ می‌یابیم.

عضو کمیسیون‌‌ انرژی‌ مجلس  شورای اسلامی بیان‌ کرد: شعار اساسی انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در قالب فرهنگ، اقتصاد‌، سیاست و دفاع محقق می‌شود و در این را‌ستا تصمیم‌گیری در انتخاب رئیس جمهور، نشانه پیشرو بودن نظام در استقلال سیاسی است.

وی افزود: با درایت جهادگران عرصه نظامی استراتژی نظامی در دفاع  از درون مرزها تبدیل به تهاجم پشت مرزها شده، به گونه‌ای که یکی از مقام‌های آمریکایی در مذاکرت وین اظهار داشته ایران در ساخت موشک دوربرد به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای دست یافته است.

نماینده مردم تهران در مجلس‌ شورای اسلامی بیان داشت: قدرت فرامرزی ایران اسلامی با متحدان خود شامل عراق، سوریه و حزب الله لبنان در برابر سلفی ها و اسرائیل‌ نشان از استقلال دفاعی در جبهه مقاومت است.

شریعتی با اشاره استقلال اقتصادی بیان کرد: دشمن بعد از فتنه سال ۸۸، با توجه به بی تدبیری و‌ ضعف‌های‌ موجود، مسیر خود را به سوی بیش از هزار و ۷۰۰  تحریم علیه جمهوری‌ اسلامی‌ تغییر داد که در‌ معیشت‌ و اقتصاد‌‌ مردم، تاثیر بسیاری بر جای گذاشته است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار حمله‌ سایبری جهت اختلال پمپ‌ بنزین‌‌‌های کشور، یکی دیگر از ترفندهای دشمن بود که به موقع ناکام ماند.

نماینده مردم تهران در مجلس‌ شورای اسلامی‌ در مورد‌ شاخص امیدواری خاطر‌نشان‌کرد: شاخص امیدواری با حضور، سفرهای استانی و مشاهده مشکلات مردم از‌ سوی آیت‌الله رئیسی‌ نسبت‌‌ به دولت گذشته بیشتر شده است.

شریعتی با‌ تاکید‌ بر تحقق فرامین‌ مقام‌ معظم‌‌ رهبری‌ مبنی‌ بر حرکت انقلابی، افزود: تهاجم، ناتو‌، شبیخون‌ فرهنگی از‌ طریق‌ رسانه‌های‌ معاند در‌صدد به‌ انزوا و‌ حاشیه‌ کشاندن‌ فرهنگ ایثار و‌ شهادت است اما مراسم تشییع بی نظیر سردار دلها، خط بطلانی بر این حرکت تهاجمی دشمن بود.

نهم دی ماه، نماد پیروی‌ از ولایت و رهبری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیر در این آئین اظهار داشت: نهم دی ماه نمادی از پیروی و اطاعت از مقام ولایت، امامت و رهبری است.

وحید حسینی تصریح کرد: پس از‌ پیروزی‌ رزمندگان در طول  ۸ سال دفاع مقدس، شاهد تحریم ها و دیگر توطئه ها از سوی استکبار بودیم که توسط حضور مردم همیشه در‌ صحنه خنثی شده است.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا