زنجان

شعار دولت کسب رضایت مردم به صورت حداکثری است/ زنجان طی ۳ سال گذشته کمترین مشکلات امنیتی را داشته است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، ابوالفضل رفیعی در آیین معارفه خود در سمت معاونت سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار زنجان به ارتباط نزدیک خود با معاونت قبلی اشاره و اظهار کرد: پذیرش این سمت در راستای خدمت به مردم انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی و انتظامی استاندار زنجان با تاکید بر وجود ظرفیت قابل توجه در استان زنجان به لحاظ جغرافیایی، معنوی، گردشگری، صنایع دستی، حوزه فناوری و … افزود: ارزشمندترین سرمایه این استان منابع انسانی و سرمایه اجتماعی است که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها زیرساخت‌های توسعه را بهبود بخشید.

وی به سابقه مطلوب و قابل توجه مردم استان زنجان در مشارکت‌های اجتماعی دفاع از انقلاب و دفاع مقدس و حضور در صحنه‌های دفاع از جایگاه ولایت اشاره و تصریح کرد: این رویه بستر مناسبی برای ایجاد امنیت و پیشرفت ایجاد کرده است که وظیفه مسؤولان را در این حیطه دوچندان کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار زنجان با بیان اینکه طبق بیانیه گام دوم انقلاب در آستانه حرکت به سمت خودسازی و تمدن سازی قرار گرفته‌ایم، افزود: مدیران با باور داشتن به این اصل مهم می‌توانند جامعه را در حرکت به این سمت یاری و هدایت کنند.

وی با یادآوری دشواری‌های انقلاب از اوایل پیروزی تاکید کرد: مدیریت در ایران هیچ وقت عادی نبوده، بنابراین باید نسبت به حل مشکلات کار و تلاش بیشتری انجام شود.

رفیعی با بیان اینکه دولت فعلی فراجناحی و شعار دولت کسب رضایت مردم به صورت حداکثری است، ادامه داد: از همه نیروهای انسانی برای پیشبرد اهداف یاری، همراهی و همکاری می‌خواهیم. 

زنجان طی ۳ سال گذشته کمترین مشکلات امنیتی را داشته است

همچنین خدابخش مرادی نافچی با شکرگزاری به درگاه خداوند برای فراهم کردن فرصت خدمت به مردم استان زنجان طی حدود سه سال گذشته اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای محقق شدن اهداف تعیین شده در زمان آغاز سه سمت انجام داده است.

معاون سیاسی امنیتی و انتظامی سابق استاندار زنجان سلامت، امننیت وفاق و اخلاق در سیاست را از محورهای تعیین شده در آغاز سمت برای خود عنوان و تصریح کرد: برگزاری بیش از سه انتخابات با تقدیر و تشکر مکتوب شورای نگهبان، پایداری و مشارکت در امنیت به طوری که کمترین مشکلات را طی سال‌های گذشته داشته‌ایم و کاهش شاخص‌های جرم نسبت به گذشته و از همه مهمتر استفاده از اندیشمندان در راستای ایجاد آرامش در اجتماع از مستندات موفقیت محورهای تعیین شده بوده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-12-02 10:04:46

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا