Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
شهادت فاطمه اسدی کمترین جنایت گروهک‌های کومله و دموکرات در کردستان است - خبرگزاری برگزیده های ایران
کردستان

شهادت فاطمه اسدی کمترین جنایت گروهک‌های کومله و دموکرات در کردستان است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در نشست هم‌اندیشی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و گروه‌های جهادی و مطالبه‌گری شهرستان دهگلان، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج مدرسه عشق، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است که امام خمینی(ره) نقش بسیج را در جامعه به مسئولین فرمودند و بیانات رهبر معظم انقلاب هم در خصوص این نهاد مقدس مسیر را برای همه دوستداران انقلاب روشن و راهنمایی فراروی ما قرار داده است.

وی عنوان کرد: امام راحل فرمودند، اگر در کشور ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد چشم طمع همه جهان‌خواران از آن دور خواهد ماند و من به خلوص بسیجیان غبطه می‌خورم و افتخارم در این دنیا این است که خودم بسیجی‌ام زیرا در حقیقت بسیج مستضعفان پشتوانه انقلاب است.

دبیر ستاد امر به معروف کردستان بیان داشت: با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی دشمنان با توطئه برای براندازی این نظام مقدس مدام در حال برنامه‌ریزی هستند زیرا هدفی که این انقلاب دنبال می‌کند و شعار استقلال، آزادی که امام خمینی مطرح فرمودند مسیری را فراهم می‌کند که همه آزادی‌خواهان جهان برای مقابله با ظالمین و مستکبرین این مسیر را فرا روی خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه از همان ابتدای پیروز انقلاب، استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار جنگ داخلی، جنگ منطقه‌ای و جنگ مستقیم را در قالب سه استراتژی برنامه‌ریزی کردند که انقلاب را از داخل نابود کنند، در کردستان و کل کشور اقدام به تشکیل و هدایت گروهک‌های کومله، دمکرات، خلق عرب، خلق ترکمن و گروهک‌های دیگری از این قبیل نمودند که هر کدام به نحوی در برابر این نظام برخاسته از بطن مردم، قد علم کنند.

الله‌مرادی در ادامه با اشاره به شهادت شهیده فاطمه اسدی توسط گروهک ضدانقلاب گفت: کسانی که در کردستان  انقلاب اسلامی را همراهی می‌کردند جریان ضدانقلاب در برابر این افراد دست به جنایات و اذیت آنان می‌زد که در حقیقت شهادت این بانوی شهیده شاید کوچکترین جنایات آن جنایتکاران باشد و اگر کسی نگاهش به سمت انقلاب بود با جرم انقلابی بودن او را به شهادت می‌رساندند.

وی با اشاره به مقابله پیشمرگان مسلمان کرد در مقابل گروهک ضدانقلاب اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم کُرد مردمی متدین و کردستان استان مسجد و مناره بود، معاندان، مسجد، مناره و قرآن را هدف قرار داده و به تحقیر علمای دین می‌پرداختند و حتی پیامبر را کهنه‌پرست نامیدند و امروز هم شعار طرفداری از خلق و مردم سر می‌دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه دشمن در جنگ سخت با ما شکست خورده است، گفت: پوزه استکبار در دنیا به خاک مظلت مالیده شده و امروز دشمن از طریق جنگ نرم با راه‌انداختن تفرقه و دودستگی بین مذاهب و اقوام، دلسرد کردن جوانان و نخبگان نسبت به بدبین کردن مردم به انقلاب کار می‌کند و یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کند.

الله‌مرادی گفت: با توجه به اینکه امروز دشمن با تبلیغش ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی، ولایت، رهبری، مسجد، روحانیت، خانواده و جوانان را هدف قرار داده و برایش برنامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: جنگ امروز ما با دشمن متفاوت است و بنا به فرموده امام خمینی که مسجد سنگر است باید سنگرها را حفظ کنیم و در مساجد از طریق پایگاه‌های بسیج به مقابله با دشمن برویم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به مطالبه‌گری گروه‌ها و شورای امر به معروف مساجد و محلات گفت: این شورا مشکلات محله محل سکونت را مورد بررسی قرار می‌دهند و پس از رصد برای حل مشکل از طریق مسئولین یا ستاد باید پیگیر حل مشکل شوند.

وی افزود: مطالبه‌گری توهین، تخریب، تحقیر و مچ‌گیری مسئولان و مدیران نیست که در حقیقت مطالبه گری باید بر اساس واقعیت باشد.

الله‌مرادی دیگر معضل جامعه امروز را معضل فضای مجازی عنوان کرد و بیان داشت: دشمن در فضای مجازی از راه فرهنگی کار ضدفرهنگی را به ما القا می‌کند پس نیاز است همه ما با سایر رده‌ها تلاش کنیم دین خود را نسبت به شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب ادا نماییم و در مسیر روشنگری مردم حرکت کنیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا