زنجان

شهدا معیار سلوک فردی و اجتماعی محسوب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، محسن افشارجی صبح امروز در کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با بیان اینکه شهدا عندربهم یرزقون هستند، پس قدردانی ما از این آسمانی‌های خیلی جای بحث ندارد، اظهار کرد: این کنگره می‌تواند نماد قدردانی از خانواده شهدا محسوب می‌شود، چرا که حقشان هم بود که از بودن عزیزانشان در کنارشان بهره ببرند ولی از این حق گذشتند که به اقتدار کشورشان کمک کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه هدف از برگزاری کنگره شهدا ارائه الگویی برای سلوک فردی و همچنین  سلوک اجتماعی ما محسوب می‌شود، افزود: خداوند در قرآن بشریت را به خوف دعوت می‌کند که من مصداق آن را در طول عمر جمهوری اسلامی مشاهده کردم چنانکه بودند نمایندگان مجلسی که ما را از حضور امریکا در اطراف می‌ترساندند، البته همین الان هم می‌ترسانند.

وی افزود: باید با استفاده از قرآن راه‌های دور شدن از خوف را یافت و در زندگی به کار بست.

افشارچی با بیان اینکه خداوند در قرآن برای شهدا صفاتی را بیان می‌کند، ادامه داد: یکی از این صفات معامله با خدا است که پاداش آن را بهشت تعیین کرده است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه در آیه‌های قرآن آمده است که نور همراه متقیان از این سمت به آن دنیا برده می‌شود، ادامه داد: خداوند نام شهدا را در کنار انبیا مطرح می‌کند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-10-31 02:09:25

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا