زنجان

شهردار منتخب زنجان استعفایش را تکذیب کرد/سخنگوی شورا: شورا قاطعانه از شهردار حمایت می‌کند

علیرضا فیروز فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: پیرو مصاحبه رئیس محترم شورای اسلامی شهر زنجان و سوءتفاهم بوجود آمده از صحبت‌های ایشان نامه‌ای تقدیم حضور اعضای محترم شورای شهر شد که این نامه فیمابین اعضای محترم شورای شهر و منتخب ایشان بود.

شهردار منتخب زنجان افزود: الحمدلله وفاق و یکدلی حاکم بر فضای شورا هست و در خدمت این عزیزان و مردم فهیم زنجان هستم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان نیز با تکذیب هر گونه خبر منتشره در خصوص انصراف علیرضا فیروز فر از شهرداری زنجان تصریح کرد: شورا بر سر انتخاب خود ایستاده و ایشان هم انصراف نداده و پیگیر این هستیم که حکم شهردار زنجان در اسرع وقت به تایید و امضای وزیر محترم کشور رسیده و وی کار خود را آغاز و برنامه‌های خود را عملیاتی کند.

حسین حمزه‌لو پاک گفت: پس از اینکه شورا از فراخوان خارج شد، اسامی مختلفی به شورا پیشنهاد شد، اما با توجه به اجماعی که روی آقای فیروز فر بود، بحث مذاکره با سایر افراد انجام نشد و اجماع نظر اعضای شورا بر آقای فیروز فر بود.

وی تصریح کرد: از همین رو افرادی که اسامی آن‌ها در رسانه‌ها منتشر شده از طرف اعضای شورای شهر زنجان عذرخواهی می‌کنم چرا که اسامی آن‌ها مطرح بود، اما همانطور که گفته شد به دلیل اجماع نظر بر روی گزینه اول، مذاکره‌ای با آن‌ها انجام نشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بحث نظارت و تعامل با شهردار مشکلی ندارد، گفت: اعضای شورا برای توسعه و آبادانی شهر حمایت قاطع خود را از شهردار اعلام می‌کند.

وی درباره سخنان رئیس شورای شهر زنجان با عنوان چک سفید امضا به کسی نمی‌دهیم هم گفت: منظور رئیس شورای اسلامی شهر زنجان این بوده که همسویی شهردار منتخب با اعضای شورا، نافی وظیفه نظارتی شورا نبوده و نظارت کافی بر عملکرد ایشان وجود خواهد داشت و اعضای شورا خواسته‌های شهروندان را مطالبه‌گری خواهند کرد.

حمزه لو درباره متن منتشر شده منتسب به شهردار منتخب زنجان مبنی بر استعفای خود از این سمت هم گفت: این موضوع صحت نداشته و شورا بر سر انتخاب خود ایستاده و ایشان هم انصراف نداده و پیگیر این هستیم که حکم شهردار زنجان در اسرع وقت به تایید برسد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-12-17 18:03:03

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا