کردستان

شهیده اسدی نمونه مظلومیت شهدا در طول تاریخ است/ نهم دی روز بصیرت و حضور اگاهانه ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج سردار سیدصادق حسینی در مراسم چهلم خاکسپاری شهیده فاطمه اسدی که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد اظهار کرد: امروز مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهیده‌ای است که سال‌های متمادی از خانه و کاشانه دور بود و جسدش در کوه‌های چهل چشمه رها شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اذعان داشت: ظلمی که گروهک‌های ضد انقلاب و مخالف مردم به شهیده فاطمه اسدی و امثال این شهیده روا داشتند، بسیار بزرگ بود و هیچگاه فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به جنایاتی که ضدانقلاب در حق مردم کردستان کردند گفت: آنها با استفاده از تمام عده و عده و حمایت‌های دشمنان اسلام امنیت مردم را در اوایل انقلاب به هم زدند و امروز هم در تلاش هستند که این امنیت را از بین ببرند.

سردار حسینی افزود: ضد انقلاب از یک سو ندای دفاع از خلق کرد سر می‌دهند اما برخلاف این ادعا به بدترین شکل ممکن با این مردم رفتار کردند و برخی از رزمندگان را به بدترین شکل ممکن شکنجه و به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه بالاتر از شهادت مظلومانه شهیده اسدی در طول تاریخ دفاع مقدس نمی‌توان سراغ داشت گفت: گروهک کومله مال و جان این شهیده را ناجوانمردانه به تاراج بردند و کودکان کوچکش را بی‌پناه کردند.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: سینه مردم کرد و کردستانی‌ها انباشته از نفرت ضدانقلاب است چرا که آنها هرآنچه صدام و صدامیان گفتند علیه ملت ایران و کرد پیاده کردند.

وی افزود: حیله و خدعه در وجود ضدانقلاب به شدت موج می‌زند و در مسیر ضربه‌زدن به مردم کرد در طول تاریخ از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌اند.

به گزارش برگزیده های ایران، پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی هجدهم آبان امسال با تلاش گروه تفحص مفقودین کردستان در کوه‌های چهل چشمه دیواندره تفحص شد و پس از تشییع در مشهد مقدس، تهران، قم و کرمانشاه، به زادگاهش سنندج بازگشت و در جوار بارگاه امام‌زاده هاجره خاتون خواهر امام رضا(ع) به خاک سپرده ‌شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا